تاریخ انتشار : شنبه 19 اسفند 1402 - 23:37
کد خبر : 819

‍ امام جمعه موقت سرخه :

‍ امام جمعه موقت سرخه :

از پیگیری های مجدانه فرماندار عزیزمان و امام جمعه گرانقدرمان در افتتاح دادگستری در شهرستان سرخه صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم. 🔹به گزارش سورصدا ، حجت الاسلام و المسلمین محمود نطنزی در خطبه های نماز جمعه هجدهم اسفند ماه به افتتاح دادگستری در شهرستان سرخه اشاره نموده و افزودند : در روز چهارشنبه دادگستری


از پیگیری های مجدانه فرماندار عزیزمان و امام جمعه گرانقدرمان در افتتاح دادگستری در شهرستان سرخه صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.

🔹به گزارش سورصدا ، حجت الاسلام و المسلمین محمود نطنزی در خطبه های نماز جمعه هجدهم اسفند ماه به افتتاح دادگستری در شهرستان سرخه اشاره نموده و افزودند : در روز چهارشنبه دادگستری در شهرستان سرخه با حضور دکتر مصدق معاون اول محترم قوه قضائیه افتتاح شد که از حضور ایشان در شهرستان شهیدپرور سرخه تشکر و قدردانی می نمایم.
🔹بنده جا دارد به طور ویژه از پیگیری های مجدانه فرماندار عزیزمان جناب آقای حجت الله کرمانی و امام جمعه گرانقدرمان حجت الاسلام والمسلمین مهدی اشرف در خصوص افتتاح دادگستری در شهرستان سرخه صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم .
🔹از استاندار خدوم و پرتلاش ، رئیس کل دادگستری استان سمنان ، شورای شهر و شهردار سرخه که برای افتتاح دادگستری در شهرستان سرخه زحماتی کشیدند تقدیر و تشکر خود را اعلام می دارم‌.
🔹امام جمعه موقت سرخه در ادامه افزودند : عزیزان یک نکته ای را باید عرض کنم با آمدن دادگاه عمومی در سرخه خدای ناکرده اختلافات کوچک را به دادگاه نبریم ، مردم عزیز و فهیم شهرستان سرخه اختلافاتشان را اول با کدخدامنشی و با ریش سفیدی باید حل کنند و اگر حل نشد در شورای حل اختلاف حل کنند ، اگر در شورای حل اختلاف هم حل نشد آن وقت به دادگاه مراجعه و مشکلشان را پیگیری کنند.
🔹یکی از پروژه هایی که خیلی وقت بود نیمه کاره مانده بود و در شهرستان نقصان داشتیم نبودن دادگستری بود که الحمدالله با پیگیری های مسئولین شهرستان به ویژه فرماندار محترم جناب آقای کرمانی ، دادگستری هم افتتاح و شروع به فعالیت نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.