تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 فروردین 1403 - 17:17
کد خبر : 1063

اقتصاد پاشنه آشیل کشور است

اقتصاد پاشنه آشیل کشور است

اقتصاد پاشنه آشیل کشور است محمدمهدی ادهم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سرخه آنلاین با اشاره به انتخاب شعار سال حول محور اقتصاد از سوی مقام معظم رهبری گفت: هدف ایشان سوق‌دادن توجه مردم و مسئولان به پاشنه آشیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است تا با حضور مردم و اقتصاد مردم پایه

اقتصاد پاشنه آشیل کشور است

محمدمهدی ادهم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سرخه آنلاین با اشاره به انتخاب شعار سال حول محور اقتصاد از سوی مقام معظم رهبری گفت: هدف ایشان سوق‌دادن توجه مردم و مسئولان به پاشنه آشیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است تا با حضور مردم و اقتصاد مردم پایه مشکلات این بخش از کشور حل شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقامت بسیج شهرستان سرخه در ادامه افزود: متأسفانه طی سال‌های گذشته به بحث مشارکت مردمی در اقتصاد چندان توجه نشده البته در دولت مردمی سیزدهم تا حدودی این معضل مرتفع شده، اما بازهم کافی نیست.

این مقام مسئول اذعان کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی ثابت شده هر جا که مردم  به‌صورت واقعی نه شعاری و تزیینی وارد کار و عمل شده‌اند، انصافاً در آنجا دستاوردهای خوبی حاصل شده است و در امر اقتصاد نیز با مشارکت مردم به سامان می‌رسد.

بنا به گفته ادهم حضور مردم در اقتصاد کشور سبب می‌شود سرمایه‌های مردمی به سمت تولید و نه دلالی سوق داده شده و ابتکارات،  نبوغ و خلاقیت مردمی در زمینه اقتصاد ظهور و بروز پیدا کند.

ادهم همچنین ابراز کرد: متأسفانه سیستم بروکراسی اداری با قوانین دست‌وپاگیر و خسته‌کننده سبب ناامیدی مردم شده که می‌بایست با تغییر رویه و اصلاح این ساختار مشارکت حداکثری در امر اقتصاد رقم بخورد.

وی در پایان اذعان داشت: همچنان که مردم ما با حضور در عرصه‌های مختلف مثل جنگ تحمیلی و مقابله با کرونا و سیل و زلزله به صحنه آمدند و با اتحاد و همدلی در جهت رفع مشکلات گام برداشتند در مورد اقتصاد نیز قطعاً با همراهی مردم و همکاری دولت گشایش محقق می‌شود.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.