تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردین 1403 - 23:34
کد خبر : 1307

روز قدس امسال متفاوت نسبت به سال های قبل

روز قدس امسال متفاوت نسبت به سال های قبل

فرمانده سپاه ناحیه سرخه گفت: روز قدس امسال متفاوت نسبت به سال های قبل به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرخه آنلاین محمدمهدی‌ادهم‌فرمانده‌سپاه‌ناحیه‌مقاومت‌بسیج شهرستان‌سرخه در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه روز قدس گفت : روز قدس امسال متفاوت نسبت به سال‌های قبل است. مردمی که بیش از شش ماه در بدترین حمله‌های نظامی، آزار، فقر،

فرمانده سپاه ناحیه سرخه گفت:

روز قدس امسال متفاوت نسبت به سال های قبل

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرخه آنلاین محمدمهدی‌ادهم‌فرمانده‌سپاه‌ناحیه‌مقاومت‌بسیج شهرستان‌سرخه در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه روز قدس گفت :

روز قدس امسال متفاوت نسبت به سال‌های قبل است. مردمی که بیش از شش ماه در بدترین حمله‌های نظامی، آزار، فقر، اسارت و غم از دست دادن عزیزان‌شان را تحمل می‌کنند، اما کوتاه نمی آید. به خاطر دفاع از حق آزادی سرزمین‌شان و به خاطر ظلم، جنایت، کشتار زنان و کودکان که بیش از هفتاد سال است می‌بینید.

وی افزود چون کشور های غربی به رهبری انگلیس خبیث،تصمیم گرفتن رژیم غاصب را در سرزمین مقدس فلسطین تاسیس کند.
به این بهانه که به یهودی‌ها در جنگ جهانی ظلم شده و کشور مستقل داشته باشند،دلجویی شوند.
عجب،شما ظلم کردید تاوان آن را مردم فلسطین و مسلمانان منطقه باید بدهند.

وی ادامه داد یک اشاره تاریخی کوتاه تا۱۱۰ سال پیش هیچ کدام از کشور های عربستان،عراق،لبنان،فلسطین،ترکیه و … وجود نداشتند و همه جزوی از امپراطوری عثمانی بوده اند.
جنگ جهانی اول-عثمانی‌ها شکست خوردند آن امپراطوی بزرگ توسط غربی‌ها تجزیه و تکه تکه شد و این کشور‌ها تشکیل شدند ،هر کدام تحت قومیت یکی از کشور های پیروز جنگ جهانی سوریه و لبنان برایرفرانسوی ها -عراق و فلسطین برای انگلیسی ها.

ادهم گفت: بیشترین انرژی دنیا در این منطقه‌ هارتلند-قلب دنیا. اروپای صنعتی دنبال انرژی مفت و ارزاند بود محل انرژی کجاست؟خاورمیانه و غرب آسیا. برای تضمین دسترسی به انرژی ،تصمیم گرفتن پایگاه دائمی در منطقه بسازند و جای پایشان را محکم کنند-پایگاه هایی که حافظ منابع غرب در منطقه،خنجری در دل اسلام بود با یهودیان و صهیونیست ها تفاهم کردند،به بهانه ظلم و دروغ هلوکاست .

از سراسر دنیا آن‌ها را در فلسطین جمع کردند ابتدا همه دارای گذرنامه فلسطینی بودند-روز به روز به جمعیت آنها افزوده شد تا نهایتاً طی بیانیه ای بالفور تشکیل کشور جعلی اسرائیل را اعلام کردند.
بماند که ادعای آنها از نیل تا فرات بوده و هست(از مصر تا عراق)،تشکیل اسرائیل بزرگ که اگر موفق می شدند با کشور عزیزمان همسایه می شدند،ولی پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ تمامی برنامه های آنها را به هم ریخت،جمهوری اسلامی با تجهیز و آموزش گروه های مقاومت جلوی پیشروی او را گرفت و امروز در حصار شش متری که دور خودشان کشیده اند محاصره شده اند.
ببینید از حدود ۱۳۰۰ سال پیش که غربی ها به این منطقه آمده‌اند جز فقر،فلاکت و قحطی و کشتار(فیلم یتیم خانه ایران)چه ارمغان دیگری آوردند؟ میلیون ها نفر از مردم منطقه فقط به جرم موقعیت ارزشمند کشورشان به دست غربی ها کشته شدند.
حضور غربی ها یعنی بحران،این بحران زمانی تمام می‌شود که خارجی ها از منطقه اخراج شوند.
خارجی ها وقتی از منطقه اخراج می‌شوند که پایگاه آنها (اسرائیل)از بین برود.


این دلیل سیاسی و جغرافیایی تاکید ما بر نابودی اسرائیل است. دلیل مهم دیگر-فلسطین یکی از مقدس ترین سرزمین‌های اسلامی است،قبله ی اول،محل تولد و حکومت پیامبران بزرگ الهی،معراج پیامبر-همانطور مکه و مدینه و نجف و کربلا مقدس هستند.

عزیزان به خاطر دلایلی که گفتم و دلایل دیگر،راهی جز نابودی این رژیم اشغالگر نیس و انشا الله این اتفاق خواهد افتاد.
امروز به فضل الهی ، ما توانستیم صیهونیست ها را در درون سرزمین های اشغالی محدود کنیم.
طرح های بلند پروازانه اش را  رو به شکست بکشانیم و انشاءالله رزمندگان و موشک نقطه زن در اطراف سرزمین های اشغالی منتظر ساعت صفر حمله هستند تا این غده سرطانی را از بین ببرند.

لذا دشمن عصبانی است و تمام این ناکامی ها را از ایران می‌داند، دست به انتحار میزند، به ساختمان کنسولگری ما حمله می‌کند، بهترین عزیزان را به شهادت می رسانند ولی بدانید این مسیر تا آخر طی خواهد شد و به گفته رهبر بزرگوار انقلاب در قدس نماز میخوانیم.

عزیزان دشمن در عملیات طوفان الاقصی شکست سختی در حوزه های مختلف اطلاعاتی،نظامی، سیاسی و اقتصادی خورد(حدود هفت ماه به هیچ هدفی جز کشتار بی گناهان نرسید).
مسئله فلسطین که فراموش شده بود دوباره به صدر اخبار جهان برگشته و می‌بینید در جای جای عالم بر علیه این رژیم کودک کش اعتراض و تجمع در جریان است.

عزیزان اهمیت فلسطین در این کلام نورانی حضرت آقا که فرمودند فلسطین کلید رمز آلود گشوده شدن در های فرج به روی امت اسلام است بیشتر نمایان می‌شود.
رحمت و رضوان الهی به روح امام بزرگوار که با نگاه راهبردی نام گزاری روز قدس،توجه جهانی را به سوی قبله اول مسلمین معطوف کرند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.