تاریخ انتشار : جمعه 24 فروردین 1403 - 19:50
کد خبر : 1449

امام جمعه سرخه در نماز جمعه این هفته گفت:

امام جمعه سرخه در نماز جمعه این هفته گفت:

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سرخه آنلاین حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی اشرف در خطبه های نمازجمعه این هفته سرخه با اشاره به راهپیمایی روز قدس گفت: تشکر میکنم  از عموم ملت شریف ایران و مردم شهرستان سرخه و از شهر و روستاهای مختلف که در راهپیمایی روز قدس حماسه بزرگی آفریدند طبق پیمایش‌های مختلف که توسط


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سرخه آنلاین حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی اشرف در خطبه های نمازجمعه این هفته سرخه با اشاره به راهپیمایی روز قدس گفت: تشکر میکنم  از عموم ملت شریف ایران و مردم شهرستان سرخه و از شهر و روستاهای مختلف که در راهپیمایی روز قدس حماسه بزرگی آفریدند طبق پیمایش‌های مختلف که توسط کارشناسان و با روش‌های فنی که وجود دارد انجام دادند در کل بیش از ۵۰ درصد نسبت به سال گذشته حضور مردم در  راهپیمایی روز قدس بیشتر ارزیابی شده حضور متراکم منسجم که این انتظار از مردم شریف و  استکبار ستیز و آگاه ایران است .که در مقابل ظلم و آدم کشی ها سکوت نکنند علاوه بر اینکه آرمان قدس یک آرمان ابدی و همیشگی است .

خبر خوش و خوبی که انسان در روز قدس اضافه بر این مطلب وجود داشت همان‌طوری که پیش بینی می‌شد و نشانه هایی از آن در سال گذشته هم دیده شد این بود که دیگر آرمان قدس منحصر در کشورهای اسلامی نیست، در کشورهای اروپایی که حامیان اصلی رژیم صهیونیستی هستند و علی‌رغم بمباران رسانه‌ای آنها می‌بینید که در بین عموم مردم آنچه که زنده و محبوب  آرمان فلسطین است.


حتی آنجا هم راهپیمایی و تظاهرات داشتند و روز قدس رو گرامی داشتند.  بر علیه رژیم صهیونیستی شعار دادند از حکومت‌ها و دولت‌های خودشان خواستند که به آنها کمک نکنند.

ایشان در بخضی از سخان خود گفت : اتفاقی که در طول این ۴۰ سال افتاده، در کشورهای اسلامی آرایش نیروها قوت و ضعف دشمن و دوست نگاه کنید ببینید تحول عظیمی اتفاق افتاده است. از فضایی که تسلط محض و کامل کشورهای استکباری بود، در این حد اختیار داری میکردند برای مردم دنیا که بعد از جنگ جهانی دوم یک گوشه گستره وسیعی از جهان اسلام رو تکه پاره می‌کردند مثل یک کاغذی که با قیچی تقسیم کنند و به هر کسی یه تکه ای از کشورهای اسلامی  می‌دادند. بعد هم خودشون بر همه اینها مسلط شدن و اونها رو اداره می‌کرد.

از این تسلط محض رسیدیم به قدرت جبهه مقاومت بیداری ملت ها یکپارچه شدن و یک کاسه شدن تفکر مقاومت در کشورهای مختلف مذاهب مختلف جغرافیای مختلف و فرهنگ های مختلف با یک شعار شعار فلسطین آزادی قدس آزادی مقدسات اسلامی مردم این کشورها از مردم پراکنده مردم متفرق مردمی که به همدیگه بدبین و با همدیگه گللاویزن رسیدن به یک اتحاد جامعی که به همدیگه علاقمندن به همدیگه کمک می‌کنن همه اینها به برکت اون تفکر ناب اسلام انقلابی است.


فرزندان مقاومت در کشورهای مختلف مشغول ضربه زدن به زیرساخت‌ها به آرامش به امنیت و اقتصاد رژیم صهیونیستی هستند که شریان‌های حیاتی او را قطع کنند در فضای دیپلماسی با پرچمداری جمهوری اسلامی ایران در حال مذاکره دائم با کشورهای مختلف هستند .وظیفه اسلامی است  که وقتی یک دشمن استکباری و کافر و قدردان داره بر علیه مسلمین آدم کشی و نسل کشی راه میندازه وظیفه شما رابطه با او را محدود کردن او و در محاصره و تحریم قرار دادن اوست .

حمله‌ای که رژیم صهیونیستی به سفارت ایران و طبیعتا به خاک  ما داشت، باید مورد تنبیه و مجازات قرار بگیرد و این قطعی‌ست و انجام خواهد شد همانطوری که حضرت آقا در روز عید فطر فرمودند و این هم برگشت ناپذیر است اما اینکه به چه شکلی از چه نقطه ای با چه هدف گذاری که پشیمان کننده باشد خب طبیعتاً مباحث فنی سیاسی و دیپلماتیک داره که مسئولین دارند با قوت و قدرت کامل پیگیری میکن و ما هم به اونها اعتماد داریم و این سخن مقام معظم رهبری حرف دل تمام مردم ایران است.


افراد مختلفی که مزدورند و خیلی  از آنها هم حتی ایرانی هم نیستند،  بدبخت‌های دنیا طلبی هستند که میان اینگونه در فضای مجازی   تحلیل میکندن و می‌گویند اگر ما عکس العمل نشان بدهیم  آنها هم واکنش نشان میدهند و ما ضرر می‌کنیم، یکی نیست به آنها بگوید چرا باید یک کشور وسیع پهناور با نیروهای فداکار با تسلیحات پیشرفته  در لبه تکنولوژی نظامی دچار ترس بشود  از عکس العمل و واکنش یک کشور کوچک حقیر کتک خورد.


روز ارتش را هم خدمت ارتشیان عزیز و سرافراز کشورمان تبریک عرض می‌کنم یادآوری این نکته برای این است که ما مدیون یک انسان متقی حکیم روشن بین آینده نگری هستیم که این نظام را معماری و بنیان گذاری کرد

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.