تاریخ انتشار : دوشنبه 27 فروردین 1403 - 14:07
کد خبر : 1489

شما نمیتوانید جلوی قدرت جمهوری اسلامی ایران بایستید

شما نمیتوانید جلوی قدرت جمهوری اسلامی ایران بایستید

به گزارش‌پایگاه‌خبری‌تحیلی <<سرخه‌آنلاین>> حجت الااسلام والمسلمین‌مهدی‌اشرف در سخنرانی اجتماع مردمی حمایت از حمله موشکی سپاه به رژیم صهیونیستی در سرخه گفت: ما پایگاه‌های نظامی را، که آغازگر حملات تروریستی علیه جبهه مقاومت نیروهای ایرانی و به خصوص سفارت آنجا بود، نابود کردیم؛ حجم پهبادها و موشکهای فرستاده شده برای مشغول کردن چند لایه بود که

به گزارش‌پایگاه‌خبری‌تحیلی <<سرخه‌آنلاین>> حجت الااسلام والمسلمین‌مهدی‌اشرف در سخنرانی اجتماع مردمی حمایت از حمله موشکی سپاه به رژیم صهیونیستی در سرخه گفت:


ما پایگاه‌های نظامی را، که آغازگر حملات تروریستی علیه جبهه مقاومت نیروهای ایرانی و به خصوص سفارت آنجا بود، نابود کردیم؛ حجم پهبادها و موشکهای فرستاده شده برای مشغول کردن چند لایه بود که الحمدلله موفقیتآمیز بود، به هدف اصابت کرد و پایگاه های نظامی که مبدأ حملات تروریستی بودند را از بین برد. حال ادعا دارند به هدف نخورد یا اینکه این حمله درد نداشت یا اینکه شما بگویید آنها حساب کار خود را میدانند؛ آنهایی که باید محاسبه کنند در دستگاههای بین المللی نظامی (آمریکا، اروپا و کشورهای همسایه)، یا از روی ترس یا از روی حماقت با رژیم صهیونیستی همراهی دارند، آنهایی که باید محاسبه کنند رسانه دست بایکوت میکنند، مشکلی نیست چرا که آن چیری که میبایست اتفاق بیفتد، اتفاق افتاد.

نفوذپذیری عزت جبهه مقاومت و بازدارندگی نظامی به معنای جنگ نداشتیم. جنگ اصول و قواعد خود را دارد که یکی از اصلهایش، اصل غافلگیری است؛ ما از سه روز پیش هم به آنها و هم به کشورهای دیگر اعلام کرده بودیم که حمله در چه ساعتی اتفاق خواهد افتاد، در آغاز عملیات هم، کار رسانه‌ای شروع شد و دشمن از چند ساعت قبل مطلع بود. پدافندهای چند لایهای آمریکا، انگلیس و بعضی از کشورهای همسایه و پدافندهای مختلف رژیم صهیونیستی روشن و آماده بودند، اما نتوانستند جلوی همهی ضربهها را بگیرند. ما با شرافت، جوانمردانه، با آگاهی و از روبرو زدیم، نه با غفلت، شبانه، شبیخون و ترام مختلف.

در خطاب به رژیم صهیونیستی و حامی آنها؛ شما نمیتوانید جلوی قدرت جمهوری اسلامی ایران بایستید. باید این محاسبه را داشته باشند که هر ضربهای که به ایران اسلامی وارد کنند ده برابر سنگینتر از آن ضربه را دریافت خواهند کرد.

الحمدلله صد در صد هدف عملیات حاصل شد. اما راهبرد و استراتژی کلان ما رژیم صهیونیستی و نابودی آن است. هدف، این عملیات نبود؛ نابودی رژیم صهیونیستی یک روند تدریجی رو به جلو است که کلید آن خورد و ضربه نهایی را خود فلسطینیها خواهند زد. شریان های حیاتی و اقتصادی به رژیم صهیونیستی باید قطع شود، چنانچه نسبت به جبهه مقاومت این کار را انجام میدهند، و به مرور محاصره تنگ‌تر و وضعیت اقتصادیشان دشوارتر گردد، در این صورت کسانی که حامی آنها بودند در محاسبات خود تغییراتی ایجاد می‌کنند و این سرنوشت محکومی است که با عنایت الهی اتفاق خواهد افتاد.

دستاورد بزرگ حاج قاسم این بود که همه نیروها، از شیعه و سنی و غیر مسلمان در کشورهای مختلف و با مذاهب مختلف را متحد کردند که این امر -انشاالله- در یک جبهه، در یک میدان و با یک هدف و در یک نقطه کانونی اتفاق خواهد افتاد.

رژیم صهیونیستی، این دفعه جسارت کرده است و هیچ عکس العملی هم نشان نمیدهد که اگر عکس العملی نشان دهد و بخواهد وارد درگیری مستقیم شود، در این صورت عملیات نظامی صورت خواهد گرفت و ضربه خواهد خورد. این عملیات می‌خواست نشان دهد که موشکهای ایران قابلیت دسترسی به اسرائیل و رسیدن به آنجا را دارد. اما اینکه چه موشکی با چه سر جنگی با چه قدرت تخریبی و با چه هدفی، برنامه‌های بعدی و عملیات‌های نظامی مشخص الآن بود که -الحمدلله- افتاد و به نتیجه رسید.

از نیروهای غیور سپاه پاسداران و نیروهای مسلح ایران و از حمایت ارتش جبهه مقاومت یمن، عراق، لبنان تشکر میکنیم و از دیگر نیروهای جبهه مقاومت که وارد عملیات نشدند که اگر وارد میشدند، عملیات گستردهای انجام میگرفت و نتیجه چیز دیگری بود. از حمایت عمومی مردم، حمایت شما عزیزان و بزرگواران در سوختهای این موشکها ممنون هستیم. آن چیزی که قاتل سحر کار دشمن است همین حضور شماست. ما نیاز به پدافند داریم؛ در مبحث نظامی تک تک شما و گوشیهایتان مورد ضربه است. باید پدافند قوی داشته باشیم باید جوابگو باشیم، باید تحلیل داشته باشیم، بفهمیم و آگاهسازی کنیم.

دشمن با تمام قدرت میخواهد ضربه را ناچیز نشان دهد یا اینکه انکار کند؛ با اخبار کذب، شایعه، دروغ، با تحلیلهای آبکی، با فعال کردن کسانی که در داخل دچار ترس و لرز شدند. می‌خواهند ما را از یک کشوری که یک دوم استان ما هم نیست بترسانند. در هشت سال دفاع مقدس که ما نه پدافند داشتیم و نه موشک، جنگ الکترونیک قوی هم نداشتیم و آنها اون‌ها پشت سر صدام بودند. آنها وقتی در عملیات شکست میخورند مردم را نشان میدهند.

توجه کنید زالوصفتانی فضای اقتصادی و عملیاتی بودن مردم ما را با فتوشاپ به هم می ریزند؛ زالو صفتانی از جغرافیای خودمون، از عراق و کشورهای اروپایی. آنها از چه می‌ترسند، برای چی میخواهند جامعه و بازار را به هم بریزند؛ چه آنهایی که زالوصفتانه می‌خواهند در کلان اخلال ایجاد کنند، چه آنهایی که ندانسته در بازار خُرد شما وارد میشوند.

نصف شب مقداری از موشکها و پهبادها ارسال شد؛ اسرائیل که یکی از قویترین قدرتهای پدافندی دنیا است و خودش را نفوذناپذیر و شکستناپذیر نشان می‌داد و حرف اینکه موشک و پهباد به سرزمین‌های اشغالی نمیرسد، پس از چند هزار کیلومتر با اطلاعِ قبلی رسید و به هدف اصابت کرد و دشمن را سرکوب و به سزای عملش رسانید.

این شعارهای شما و این دعاهای مستجاب شما -انشالله- سرنوشت محکوم رژیم را که نابودی است، نزدیکتر خواهد کرد. پس با عمق وجود و با تمام وجود و با حمایت از نیروهای غیور خودمان مشت گره کرده و فریاد بزنید: مرگ بر اسرائیل، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر اسرائیل.


برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.