تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 فروردین 1403 - 6:06
کد خبر : 1540

فرماندار شهرستان سرخه :
حضور چهار نماینده هیئت دولت در شهرستان سرخه

فرماندار شهرستان سرخه :حضور چهار نماینده هیئت دولت در شهرستان سرخه

‍ فرماندار شهرستان سرخه :حضور چهار نماینده هیئت دولت در شهرستان سرخه/باند سرخه به سمنان فردا افتتاح می‌شود ‌. به گزارش سورصدا ، حجت‌الله کرمانی فرماندار شهرستان سرخه در نشست خبری با جمعی از خبرنگاران جزئیات برنامه سفر ریاست جمهوری آیت‌الله رئیسی و وزرا در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان سمنان را تشریح

‍ فرماندار شهرستان سرخه :
حضور چهار نماینده هیئت دولت در شهرستان سرخه/باند سرخه به سمنان فردا افتتاح می‌شود ‌.

به گزارش سورصدا ، حجت‌الله کرمانی فرماندار شهرستان سرخه در نشست خبری با جمعی از خبرنگاران جزئیات برنامه سفر ریاست جمهوری آیت‌الله رئیسی و وزرا در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان سمنان را تشریح و اظهار کرد: رئیس ‌جمهور در ۲ شهرستان استان ، در سمنان به‌عنوان مرکز استان و در شهرستان شاهرود به‌عنوان دیگر شهرستان بزرگ استان دیدار مردمی دارد.
وی ادامه داد: در دور نخست سفر هیأت دولت به شهرستان سرخه ۲۵ پروژه از مجموع هشت دستگاه اجرایی و با عددی بالغ‌بر ۱۹ میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان اجرا شد که از مجموع این ۲۵ پروژه، هشت پروژه ۱۰۰ درصد اجرا شد و خاتمه پیدا کرد و چهار پروژه ۵۰ درصد و بقیه پروژه‌ها هم زیر ۵۰ درصد پیشرفت دارد.
فرماندار شهرستان سرخه بیان کرد: در دور دوم سفر ریاست جمهوری ۴۳ پروژه از مجموع ۱۸ دستگاه اجرایی شهرستان سرخه با عددی بالغ‌بر ۲۳۰ میلیارد تومان پیشنهاد شد که پروژه‌ها نزدیک به ۲ برابر و عددی هم تقریباً نزدیک به ۱۰ برابر شده است که سه پروژه شامل باند سرخه به سمنان، مؤمن‌آباد به فیروزکوه و آبرسانی از فیروزکوه به سمت شهر سرخه ۱۰۰ درصد تخصیص داده شد و تا پایان سال ۱۴۰۳ جمع خواهد شد که البته باند سرخه به سمنان فردا با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود.
حجت الله کرمانی گفت: پروژه بانک ملت (حیات طیبه)، پروژه ۲۴ کلاسه بانک ملت و پروژه‌های این‌گونه در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار گرفته است تا پروژه‌ها را تکمیل کنند.
وی عنوان کرد: شهرستان سرخه هفت پروژه بالای ۸۰ درصد دارد که چهار پروژه در اختیار دستگاه‌های اجرایی است و با تخصیص اعتبار در سال ۱۴۰۳ شاهد بهره‌برداری این پروژه‌ها خواهیم بود.
فرماندار شهرستان سرخه با بیان اینکه فردا بهره شهرستان سرخه از سفر پرخیر و برکت ریاست جمهوری حضور چهار نماینده از هیأت دولت در شهرستان است، گفت: صحرایی وزیر آموزش و پرورش فردا در شهرستان سرخه حضور می‌یابد؛ حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، دیدار با دانش‌آموزان دبیرستان پروفسور عمرانی، دیدار با فرهنگیان شهرستان و مدیران مدارس و بازدید از پروژه حیات طیبه بانک ملت و بازدید از سوله ورزشی شهرستان سرخه که به آموزش و پرورش تعلق دارد، از مهم‌ترین برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش است.
کرمانی عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش بازدید از پروژه نیمه‌کاره امید جنب پلیس‌راه است که به میراث فرهنگی تعلق دارد و احتمالاً وزارت آموزش و پرورش با وزارت میراث فرهنگی در این زمینه تهاتر کند و در حال رایزنی است که اگر انجام شود، پروژه بزرگی خواهد شد و همچنین بازدید از پروژه منطقه چلیم که قرار است مجموعه المپیک کشور زیرمجموعه وزارت آموزش و پرورش در آن جا شکل بگیرد.
وی گفت: همچنین نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی برای بازدید از ۲ پروژه بزرگ اقتصادی در شهرستان سرخه حضور می‌یابد که یکی پروژه کشتارگاه افق کوروش است که کشتارگاه مجهزی است و در ساعت ۶ هزار قطعه کشتار انجام می‌دهد و دیگری پروژه بوران است که سردخانه ۲۰ هزار تنی است که برای شهرستان سرخه و شرق کشور پروژه مهمی محسوب می‌شود.
فرماندار شهرستان سرخه با اشاره به اینکه همچنین فردا سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست در شهرستان سرخه حضور می‌یابد، گفت: سلاجقه ابتدا در گلزار شهدای گمنام لاسجرد حضور می‌یابد و افتتاح پروژه اسد شیمی و دیدار با نخبگان در فرمانداری سرخه از برنامه‌های سفر وی است.
کرمانی عنوان کرد: سلاجقه از ۲ پروژه بزرگ شهرستان سرخه هم بازدید می‌کند که یکی تقاطع غیرهم‌سطح سرخه- کوهدشت و دیگری محدوده معدنی کارخانه‌های گچ مسیر کوهدشت به سمت افتر و موضوع دشت چلیم است که به محیط زیست مرتبط می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: همچنین طی یکی ۲ روز آینده معاون پشتیبانی وزیر کار و رفاه اجتماعی برای بازدید از درمانگاه مادر در سرخه حضور می‌یابد که در زمینه تخصصی شدن و دو شیفته شدن درمانگاه تصمیماتی گرفته خواهد شد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.