تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 8:31
کد خبر : 1672

فرماندار شهرستان سرخه

آنچه در دور دوم سفر ریاست محترم جمهوری در شهرستان سرخه اتفاق افتاد

آنچه در دور دوم سفر ریاست محترم جمهوری در شهرستان سرخه اتفاق افتاد

حجت الله کرمانی‌ فرماندار شهرستان سرخهآنچه در دور اول سفر ریاست محترم جمهوری اتفاق افتاده مجموعاً برای شهرستان سرخ حدود ۱۹ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ  بخشی محقق شد در آنچه ما پیشنهاد دادیم و برای دور دوم سفر حدود ۲۰۰۰ میلیارد تومان بوده برای مجموع ۴۹ پروژه از ۱۸ دستگاه اجرایی بالای

حجت الله کرمانی‌ فرماندار شهرستان سرخه
آنچه در دور اول سفر ریاست محترم جمهوری اتفاق افتاده مجموعاً برای شهرستان سرخ حدود ۱۹ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ  بخشی محقق شد در آنچه ما پیشنهاد دادیم و برای دور دوم سفر حدود ۲۰۰۰ میلیارد تومان بوده برای مجموع ۴۹ پروژه از ۱۸ دستگاه اجرایی بالای هزار میلیارد تومان مصوبه است بیش از نیمی از آنچه خواسته ما بوده در دور دوم شهرستان سرخه تصویب شده در شهرستان در سفر دور دوم آقای رئیسی ریاست محترم جمهور که چهارمین سفر استانی دور دوم بود موفق شد با رایزنی های مختلف و با پیگیری ها سه وزیر رو خدمتشون باشیم در شهرستان سرخه سه وزیر و رئیس سازمان محیط زیست و اما آنچه از مجموع سفر وزرا معاون محترم رئیس جمهور معاون وزیر در واقع در شهرستان سرخ اتفاق افتاد  سفر اول رو در واقع خدمت وزیر محترم آموزش پرورش جناب آقای دکتر صحرایی ایشان پروژه‌هایی را بازدید کردند پنج پروژه از آنچه در وزارت آموزش و پرورش متعلق بود به این وزارتخانه محترم در شهرستان را مصوبه گرفتیم و مورد توجه ایشان قرار گرفت خب موضوع اول در واقع مدرسه ۲۴ کلاسه حیات‌طیبه است پروژه بانکی ملت مجتمع آموزشی بانک بازدید کردند و قرار شد تا پایان سال انشالله اعتبار تخصیص پیدا کند و  پروژه تکمیل شود. 

پروژه  سوله ورزشی آموزش و پرورش که موفق شدیم این پروژه را  پایان شهریور ماه انشالله از محل اعتبار عمومی سفر ریاست محترم جمهور که در اختیار مدارس کشور تکمیل کنیم.

استقرار دهکده المپیک ورزشی کشور هست برای دانش آموزان، دولت اجازه داده پنج مجموعه المپیکی در سراسر کشور  احیا شود دهکده المپیک ورزشی دانش آموز موفق شدیم با تلاشی که انجام شد نگاهی که وزیر محترم داشتن از محل  بازدید به عمل آمد
اختصاص بیمارستان در شهرستان سرخه این قابلیت در این منطقه وجود داره چون شما استان‌هایی مثل مثلاً شهرهای بزرگی مثل فارس مثل کرمان مثل تهران مثل مشهد مثل تبریز وقتی اینا هستن به نظر می‌رسه استان سمنان شاید وجاهت نداشته باشد همچین پروژه‌ای در آن اجرا شود  خوشبختانه مورد توجه قرار گرفت و انشالله در آینده پروژه شکل خواهد گرفت.

پروژه تفریحی گردشگردی پلیسراه با توافق دو وزیر یعنی وزیر محترم آموزش و پرورش و گردشگری قرار بود یک توافقی بین این دو بزرگوار انجام شود این پروژه انشالله در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار گیرد برای اسکان فرهنگیان سراسر، امیدوارم که این هم با پیگیری که قراره انجام بشه محقق شود.

ساختمان اداری آموزش پرورش خب دولت نمی‌تواند در پروژه اداری سرمایه گذاری کند قرار بود که درخواست را به مجلس بدهیم که انشالله بعد در اختیار فضای اداری قرار بگیرد با توجه به فرسوده بودن فضای اداری آموزش و پرورش ماه سال ۱۳۴۷ یعنی بالای ۵۰ سال این ساختمان مشغول به فعالیت است و وزارت آموزش پرورش توانستیم  مصوبه  بگیریم .

وزیر محترم جهاد کشاورزی است از دو مجموعه افق کوروش رو خب میدونید مجموعه کشتار افق کوروش در واقع رده ایلاسه کشور رو دریافت کرده و یه مشکل آب داره که انشالله برطرف خواهد شد در ساعت ۶۰۰۰ قطعه مرغ رو کشتار کند، بسته بندی می‌کند و مجموعه سردخانه بوران بزرگترین سردخانه  شمال شرق کشور و ۲۰ هزار تن در سال را منجمد می‌کند این دو تا پروژه کنار هم از پروژه های جهاد کشاورزی در واقع شهرستان سرخه بود.

موضوع آلایندگی‌هایی است که شهرستان مواجهه است. ۹ آلایندگی شهر را  محاصره کرده است منتها یکی از بزرگترین هاش دغدغه همه مردم از هست  کارخانه کربنات در واقع شهر سرخه است که تا آخر سال بنا گذاشتیم بر اینکه با جلساتی که در واقع گذاشته میشه پساب کربنات که در سال یه چیزی در حدود چهار و نیم میلیون متر مکعب هست تصوییه و بازگردد به حوزه صنعت .

با حضور وزیر سمت فعالیت معادن در شهرستان سرخه به نوعی مناظر شهر را خراب کرده است و محیط زیست را آلوده شما کوه‌های شمال شهر را می‌بینید کوه‌هایی که  به خاطر جنس خاکش  رنگارنگ بوده الان تبدیل شده به منطقه‌ای که نگاه را آزرده می‌کند.
خواسته این بود که معادن باید فعالیتشان در فضای باز نباشد حتماً در قالب تجهیزات دستگاه‌های بهره برداری مدرن باشد و در زیر زمین اتفاق بیفتد و خدا نکرده منطقه آلوده نشود.
پیگیری دوشیفته شدن درمانگاه مادر با وزیر کار و امور اجتماعی یا نه شیفت صبح به صورتی ادامه پیدا کند و تخصصی شدن درمانگاه مادر با توجه به ساختاری که درش هست.تقاطع غیر هم سطح سرای کوهدشت به سمت فیروزکوه و برعکس از سرخه به سمت افتر  ما سه نقطه حادثه ریز شهرستان رو اضافه کردیم دارم تلاش میکنم که انشالله تقاطع غیر از هم سطح آنجا اجرا شود  که اصل تلفات جاده شهرستان کاسته می‌شود .
شهر گردشگری انشالله در مساحت ۱۳۰۰ هکتار اتفاق می‌افتد، و الحاق می‌شود به یک مجموعه گردشگری و جذاب  حوزه آبگرم الحاق آب گرم و این مجموعه گردشگری مناسبات آن فراهم شده است کارهای اداری دارد انجام می‌شود .
پروژه بزرگ  از پلیس راه سرخه تا ورودی سمنان بلوار خواهد شد و در واقع روشنایی نصب می‌شود کار آن در دست  پیگیری است.

شهرک تخصصی خودرو که سومین خودروسازی کشور است. ۴۴ هزار نفر به صورت مستقیم در میان مدت و بلندمدت حوزه اشتغال این شهرک در اختیار جناب آقای اکبری  قرار می‌گیرد. قراردادهایی با چین و کشور اسپانیا را دیدیم . خودروسازی که خودروهای نیمه سنگین و سنگین رو انشالله تولید خواهد کرد .
بحث همین شرایط صنعت شهر است که شکل میگیرد که من درخواست ۲۰۰۰ واحد مسکونی ویلایی داده برای حوزه کار مهندسی شکل خواهد گرفت.
حوزه آب هم پیگیری های انجام شده سه چهار روز پیش آبفای شرق تهران صحبت کردم بنده  پروژه را ماهی یک بار برای بازدید در جریان هستند از زمان دولت جناب آقای روحانی پروژه شکل گرفت قرار بود چهار تا چاه ۲۵ در ثانیه با چهار تا ایستگاه در واقع پمپاژ تا منتقل کنند. به گردونه ۵۴ و نیم لیتر در سال برای شهر خب مصوبات دوره دوم سفر این یکی از پروژه های با نام یعنی از گردنه هر کاری تا شهر مخزن شهر انجام بشه جز مصوبات سفر اون اتفاق میفته.

انشالله ما ۵۴.۵ لیتر رو تا پایان تابستان در واقع تحویل خواهیم گرفت الان ۳۲ و نیم دیگه باید به شهر آب رسانی کنیم از طرف دیگر هم کل مجموعه رو انشالله تا پایان سال تحویل آبفای استان سمنان خواهیم داد .
تقریباً دو ماه پیش در جریان هستند شهرستان سرخه را از سد آب  فینسک حذف کرده بودند من به آقای عسکری اعتراض کردم به دفتر استان اعتراض کردم معاون عمرانی اعتراض کردم ما شهرستان سرخه موقعی که بخش بوده از این سد در واقع تخصیص داشت. که طی مکاتباتی که انام شد این مهم محقق شد.
افق چشم انداز ۱۴۱۰ شهر افق مناسبی است ما هدف افزایش جمعیت و تولید ثروت تشکر میکنم از همه دستگاه اجرایی به ویژه انتظامی و سپاهیان تشکر میکنم که امنیت را برای مردم به ارمقان آوردند تشکر می‌کنم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.