تاریخ انتشار : دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 - 14:36
کد خبر : 1808

اجرای ۴۶۰ پروژه محرومیت‌زدایی در استان سمنان

اجرای ۴۶۰ پروژه محرومیت‌زدایی در استان سمنان

مسئول بسیج سازندگی استان سمنان خبر داد:مهدی کاشفی با اشاره به ۱۷ اردیبهشت‌ماه، سالروز تشکیل بسیج سازندگی گفت: بسیج سازندگی از سال ۱۳۷۹ با هدف امیدآفرینی و کمک به مردم در مناطق محروم با دستور مقام معظم رهبری ایجاد شد. مسئول بسیج سازندگی استان سمنان در ادامه افزود: در حال حاضر بسیج سازندگی در قالب

مسئول بسیج سازندگی استان سمنان خبر داد:مهدی کاشفی با اشاره به ۱۷ اردیبهشت‌ماه، سالروز تشکیل بسیج سازندگی گفت: بسیج سازندگی از سال ۱۳۷۹ با هدف امیدآفرینی و کمک به مردم در مناطق محروم با دستور مقام معظم رهبری ایجاد شد.

مسئول بسیج سازندگی استان سمنان در ادامه افزود: در حال حاضر بسیج سازندگی در قالب ۵ قرارگاه تخصصی محرومیت زدایی در سپاه ، محرومیت زدایی در بسیج، امام حسن مجتبی(ع) ، پیشرفت و ابادانی و اقتصاد مقاومتی در حال فعالیت است.

وی در خصوص اقدامات انجام‌گرفته در قالب قرارگاه پیشرفت و آبادانی در استان سمنان بیان کرد: در این راستا حضور در ۴ دهستان با موضوعات فرهنگی، اجتماعی و اشتغال تا زمان رفع کامل معضلات آنها در دستور کار قرار دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه قرارگاه محرومیت‌زدایی  ۴۶۰ پروژه در سال جاری در دست اقدام دارد، افزود: این پروژه ها شامل موارد عمرانی، ساخت کتابخانه و حسینیه و نمازخانه و… است که با همکاری گروه‌های جهادی انجام می‌شود.

وی همچنین از فعالیت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)  در زمینه‌های عمرانی و آبادانی خبر داد و افزود: در این راستا طی تفاهم‌نامه با سازمان نوسازی مدارس قرار بر ساخت ۸۰ مدرسه و همچنین ایجاد ۳۰ مرکز بهداشتی و درمانی شده است.

بنا به گفته کاشفی، برای تحقق شعار سال و ایجاد اشتغال مردم پایه ۶۵۰ پنل خورشیدی در نظر گرفته شده که نگهداری و تامین برق آن با حمایت مردمی انجام می شود.

این مقام مسئول در نهایت از ایجاد اشتغال برای ۳ هزار و ۱۰۰ نفر در سال گذشته خبر داد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.