تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403 - 11:03
کد خبر : 1926

کارشناس امور مبلغین و تشکل های دینی شهرستان سرخه

 امامان معصوم انوار الهی در تاریکی زمین هستند

 امامان معصوم انوار الهی در تاریکی زمین هستند

کارشناس امور مبلغین و تشکل های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه:   امامان معصوم انوار الهی در تاریکی زمین هستند  حجت‌الاسلام‌والمسلمین حامد محمدی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی مرآت با اشاره به اینکه امامان معصوم نورهای خدا در تاریکی زمین هستند، گفت: مردم به برکت و یمن حضور ائمه اطهار راه دین و سعادت خودشان

کارشناس امور مبلغین و تشکل های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه:
 
 امامان معصوم انوار الهی در تاریکی زمین هستند
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین حامد محمدی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی مرآت با اشاره به اینکه امامان معصوم نورهای خدا در تاریکی زمین هستند، گفت: مردم به برکت و یمن حضور ائمه اطهار راه دین و سعادت خودشان را پیدا می‌کنند.
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه با بیان اینکه امام رضا (ع) از کامل‌ترین مؤمنان صدیق، صالح، هادیان امت است، اظهار کرد: احادیث زیادی درباره مقام و منزلت این امام همام از ائمه معصومین (ع) نقل شده است.
 
 وی با اشاره به روایتی از حمزهبن‌حمران از امام صادق (ع) درباره زیارت امام رضا (ع)، بیان کرد: هر که نوه مرا در طوس خراسان بامعرفت به حقش زیارت کند، اجر ۷۰ شهید از شهدایی که در کنار رسول اکرم (ص) پیکار کرده‌اند به او داده می‌شود.
 
 محمدی ضمن اشاره به خاطره یکی از بزرگان از فضیلت زیارت، گفت: آیت‌الله عظمی‌مرعشی‌نجفی با فرزند مؤسس حوزه علمیه آیت‌الله‌شیخ مرتضی حائری یزدی رفاقت صمیمانه‌ای با یکدیگر داشتند، روزی با یکدیگر گذاشتند که هر کدام از آنها زودتر از دنیا رفت به دیگری خبر دهد که پس از مرگ چه اتفاقی برایش افتاده است.
 
 وی ادامه داد: آیت‌الله حائری زودتر از دنیا رفت و بنا بر لطف خداوند شبی به خواب آیت‌الله مرعشی نجفی می‌آید که از او می‌پرسد از آن طرف چه خبر، شیخ مرتضی حائری گفته بود وقتی از دنیا رفتم دو ملک برای سؤال نزد من آمدند و من به‌شدت از حضور آنها ترسیده بودم؛ اما یکباره صدای دلنوازی از پشت سر که نمی‌دیدم کیست مرا صدا زد و گفت: نترس و من با شنیدن این صدا خیلی آرام شدم هر چقدر صاحب‌صدا نزدیک‌تر می‌شد این دو ملک دورتر می‌شدند.
 
 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه تصریح کرد: تا اینکه صاحب‌صدا آمد و دو ملک کاملاً رفتند و ترس من هم به‌کلی برطرف شد آرام‌گرفته بودم صاحب آن صدا که چهره زیبا و نورانی هم داشت به من گفت ترسیدی گفتم در تمام عمرم این‌قدر نترسیده بودم بعد فرمودم دیگر ترسی بر تو نیست راحت‌باش گفتم آقا شما چه کسی هستید؟ که در این تاریکی و تنگی قبر به داد من رسیدید ایشان فرمودند: من همان کسی هستم که ۷۰ بار به زیارت من آمدی حالا آمدم جبران کنم. این دفعه اول بازدید من است ۶۹ بار دیگر طلبکار هستید. تازه فهمیدم که ایشان وجود نازنین امام رضا مولانا (ع) هستند.
 
 به گفته این کارشناس مذهبی؛ آخرین جملات مرحوم حائری در عالم خواب به آیت‌الله حائری این بود که یک حسرتی در دل دارم و آن اینکه چرا در دنیا بیشتر از این به زیارت امام رضا (ع) نرفتند خوش به حال همه آنهایی که همین‌الان در حرم و مزجع شریف این امام همام در حال زیارت و عتبه و دست‌بوسی هستند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.