تاریخ انتشار : سه شنبه 1 خرداد 1403 - 14:17
کد خبر : 2010

فرمانده سپاه سرخه:

سیدالشهدای خدمت، دولت را به میان مردم آورد

سیدالشهدای خدمت، دولت را به میان مردم آورد

محمد‌مهدی‌ ادهم فرمانده‌ سپاه ناحیه سرخه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سرخه‌آنلاین» ضمن تبریک و تسلیت شهادت خادم‌الرضا سیدابراهیم‌ رئیسی رئیس‌جمهور اسلامی ایران و همراهانشان گفت:در طول عمر بیش از ۴۵ ساله انقلاب اسلامی انسان‌های بسیار بزرگ‌ در راه خدمت به اسلام و انقلاب و مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. فرمانده

محمد‌مهدی‌ ادهم فرمانده‌ سپاه ناحیه سرخه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سرخه‌آنلاین» ضمن تبریک و تسلیت شهادت خادم‌الرضا سیدابراهیم‌ رئیسی رئیس‌جمهور اسلامی ایران و همراهانشان گفت:در طول عمر بیش از ۴۵ ساله انقلاب اسلامی انسان‌های بسیار بزرگ‌ در راه خدمت به اسلام و انقلاب و مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

فرمانده سپاه سرخه با بیان اینکه شهید سیدابراهیم‌ رئیسی تمام افتخار خود را در سالیان متمادی به خادمی امام هشتم می‌دانست، افزود: تمام زندگی ایشان با همین نگاه و دیدگاه و مدار تنظیم شده بود.

وی در ادامه تصریح کرد: در سالروز ولادت حضرت علی بن موسی‌الرضا در سال ۱۴۰۰ به‌عنوان خادم جمهور انتخاب شد و در شب ولادت این امام رئوف آسمانی شد.
ادهم با اشاره به اینکه باور به ولایت در بندبند وجود این شهید بزرگوار نهادینه شده بود، اظهار کرد: در تمام کلام و مشی رئیسی پیگیری منویات ولایت و ولایت‌پذیری بود به‌طوری‌که در سفر استان مازندران ،حضور گسترده مردم در مراسم استقبال از ایشان را به‌خاطر حمایت و به‌خاطر رهبر معظم انقلاب دانست.

وی افزود: همه کسانی که در مسیر اهل‌بیت و ولایت‌مداری خدمت می‌کنند سرانجام آنها قطعاً چیزی جز شهادت نیست چراکه بهترین و بزرگ‌ترین جهاد، خدمت به این مردم و بزرگ‌ترین مقابله با آمریکا امروز خدمت به مردم شهیدپرور و شریف ایران اسلامی است.

این مقام مسئول گفت: این شهید بزرگوار از اولین روزهای خدمت و در مسئولیت‌های قبلی به ساعت کاری و زمان‌ اداری مرسوم مقید و محدود نبود و شبانه‌روزی در حال خدمت به مردم بود به گونه‌ای که حتی روز‌های تعطیل را در سفرهای استانی حضور داشتند.

وی به استناد به اظهارات دوستانی که با مشی ایشان آشنا بودند، گفت: زمان‌های استراحتش شاید زمان‌های برگشت از سفر های استانی بود که بعضاً در هلیکوپتر یا در هواپیما اتفاق می‌افتاد که بعضا از همین فرصت‌ هم به جهت تشکیل جلسه و پیگیری امورات از دست نمی‌دادند رحمت و رضوان الهی به روح این شهید که باتدبیر سفرهای استانی دولت را به میان ملت آورد .

ادهم تصریح کرد: در جای‌جای کشور تقریباً حدود یک و نیم دور سفرهای استانی داشت و بعضی از استان‌های محروم را ۳ الی ۴ بار حضور پیدا و امورات را پیگیری کرد.

وی با اشاره به نگاه شهید رئیسی به مسائل سیاسی و تلاش‌ ایشان جهت ایجاد وحدت و انسجام ملی و پرهیز از سیاست‌زدگی در امور، را یکی از نکات و شاخص‌های بارز این شهید دانست و اظهار کرد: رئیسی خیلی تلاش کرد با کم کردن فاصله دولت و مردم اعتماد مردم را به نظام و دولت تقویت نماید.

فرمانده ناحیه سرخه تصریح کرد: ایشان با یک نگاه فارق از سیاست زدگی توانست این وحدت و انسجام ملی را حول محور ولایت ایجاد کند ثمره این نگاه تقویت روابط با همسایگان و اجرای عملیات بزرگ وعده صادق در پاسخ به رژیم متجاوز صهیونیستی بود که علاوه بر بازدارندگی در مقابل دشمن وحدت و غرور ملی را در بین هم وطنان ایجاد کرد بدون شک یکی از بزرگترین دست آوردهای دوران مسئولیت ایشان ثبت ضبط و خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.