تاریخ انتشار : دوشنبه 7 خرداد 1403 - 18:35
کد خبر : 2090

استاندار سمنان

سرمایه‌گذاران حوزه تولید انرژی خورشیدی حمایت می‌شوند

سرمایه‌گذاران حوزه تولید انرژی خورشیدی حمایت می‌شوند

استاندار سمنان حمایت خود را از سرمایه‌گذاران حوزه تولید انرژی خورشیدی در این استان اعلام کرد.به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان سمنان اظهار کرد: به منظور تأمین انرژی پاک در استان، از سرمایه‌گذاران در حوزه تولید انرژی خورشیدی به‌صورت

استاندار سمنان حمایت خود را از سرمایه‌گذاران حوزه تولید انرژی خورشیدی در این استان اعلام کرد.به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان سمنان اظهار کرد: به منظور تأمین انرژی پاک در استان، از سرمایه‌گذاران در حوزه تولید انرژی خورشیدی به‌صورت ویژه و خاص و از طریق پرداخت تسهیلات و تسهیل در امور، حمایت خواهیم کرد.
وی افزود: جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در استان به خوبی و به‌صورت مستمر در حال انجام است.
استاندار سمنان گفت: استان سمنان از لحاظ کمبود آب پایدار و همچنین انرژی با مباحثی مواجه است.
هاشمی بیان کرد: پیشنهاد می‌کنیم تا مدیریت مصرف انرژی به منظور بهره‌گیری بهتر و بیشتر در این بخش، در اختیار استان‌ها قرار بگیرد.
وی اظهار کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، تلاش خود را برای تأمین انرژی و آب پایدار در سطح استان به کار گرفته و در این راستا به منظور جلوگیری از قطع احتمالی انرژی، گام برمی‌داریم.
استاندار سمنان گفت: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در استان بحث تأمین سوخت را به‌صورت ویژه دنبال کند تا در این بخش با مشکلی مواجه نشویم.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.