تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 خرداد 1403 - 23:21
کد خبر : 2227

امام جمعه موقت سمنان

امام به هدفی که انتخاب کرده بود ایمان داشت

امام به هدفی که انتخاب کرده بود ایمان داشت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سرخه آنلاین» حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین مهدوی‌نژاد در جمع مردم متدین سرخه با اشاره به سیره و منش امام راحل اظهار کرد: امام (ره) در روزهای پایانی عمر خود فرمودند: من امروز با یک‌نفس مطمئن از این دنیا می‌روم و امام به‌عنوان الگوی همه ما برای ورود به بهشت، درس مهمی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سرخه آنلاین» حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین مهدوی‌نژاد در جمع مردم متدین سرخه با اشاره به سیره و منش امام راحل اظهار کرد: امام (ره) در روزهای پایانی عمر خود فرمودند: من امروز با یک‌نفس مطمئن از این دنیا می‌روم و امام به‌عنوان الگوی همه ما برای ورود به بهشت، درس مهمی برای همه ارادتمندان به امام است.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی‌نژاد با اشاره به اهمیت خداشناسی و مراتب آن افزود: مرتبه‌های بالاتر شناخت خداوند ارزنده، یعنی اینکه انسان بداند ، همه کارها به قدرت خدا است.

 امام جمعه موقت سمنان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سالگرد رحلت امام گفت: من دلم برای رئیسی می‌سوزد چرا چون در زمان حیات خود او را مورد هجمه قرار می‌دادند. دیدم بعد از شهادت ایشان همه از خدمات او میگویند در صورتی که در زمان حیاتش هیچ کدام از اینها را نمیگفتند.

 ‏

  وی با بیان اینکه چرا مجاهدین خلق از نهضت آزادی جداشدن و تغییر ایدئولوژی دادند و به‌جای اسلام کمونیست را قبول‌کردند ؟ روزی آمدند گفتند راه نهضت آزادی غلط است چون مبارزه مسلحانه ندارد و با شاه نمی‌شود بدون تفنگ جنگید. تشکیل مجاهدین خلق دادند چند سال که گذشت آمدند گفتن نه اصلاً اسلام دین مبارزه نیست اگر ما می‌خواهیم پیروز باشیم باید اسلام را کنار بگذاریم آن روحیه انقلابی که می‌تواند شاه و آمریکا را از پای در بیاورد کمونیست است.

 ‏

 ‏

 ‏لذا تغییر ایدئولوژی در منافقین مساوی با مرگ بود بزن شهید فرهاد صفا هم جزو شهدای تسویه‌حساب داخلی منافقین بود. حتی سران آنها که حاضر نشدن تعدادی از آنها تغییر ایدئولوژی بدن خب تصفیه و کشته‌شدن چرا چون راهشان راه ثابتی نبود.

 ‏

 ‏به گفته امام‌جمعه موقت سمنان امام راهش راه ثابتی بود؛ لذا آن راهی که انتخاب کرده بود به هدفش ایمان داشت . خیلی‌ها می‌گفتند آقا اگر می‌خواهید با شاه یعنی آمریکا که به‌عنوان یک ژاندارم منطقه بجنگید باید با شوروی هم پیمان باشیم، او به خدا ایمان داشت و با تکیه بر این مردم شاه راه بیرون کرد .

وی با اشاره شهید سردار سلیمانی گفت: او شاگرد کتب امام بود روزی که همه دنیا می‌گوید داعش ماندنی است او زمان تعیین می کند چهار ماه دیگر اثری از دائش نیست . حاج قاسم با توکل برا خدا و با شناخت مکتب امام این چنین رفتار می کرد .

‏وی همچنین تصریح کرد: و وقتی که دشمن به ما حمله کرد جنگ همه محاسبات دنیا میگفتند کار ایران تمام است هواپیماهای عراقی فرودگاه تهران را بمباران کردند نظامی های کپ کرده بودند. امام گفت دزدی آمد سنگی انداخت و رفت .

  ‏

  ‏

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.