تاریخ انتشار : یکشنبه 20 خرداد 1403 - 11:48
کد خبر : 2297

استاندار سمنان

استان سمنان پذیرای سرمایه‌گذاران برای استقرار صنایع است

استان سمنان پذیرای سرمایه‌گذاران برای استقرار صنایع است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان صبح امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در سالن جلسات فرمانداری گرمسار برگزار شد، اظهار کرد: استان سمنان به دلیل وجود کارخانه‌های تولیدی و صنعتی فراوان، جز استان‌های صنعتی کشور محسوب می‌شود. وی افزود: حدود ۴۵ درصد کارخانه‌های استان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان صبح امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در سالن جلسات فرمانداری گرمسار برگزار شد، اظهار کرد: استان سمنان به دلیل وجود کارخانه‌های تولیدی و صنعتی فراوان، جز استان‌های صنعتی کشور محسوب می‌شود.
وی افزود: حدود ۴۵ درصد کارخانه‌های استان در شهرستان گرمسار دایر شده‌اند که در رشد و رونق اقتصادی استان سهم بسزایی دارند.
هاشمی بیان کرد: تسهیلات خوبی در حوزه کشاورزی و صنعتی در استان و شهرستان گرمسار تاکنون پرداخت شده است.
وی خاطرنشان کرد: تأمین آب، برق و توسعه شهرک‌های صنعتی در استان یکی از اقداماتی بود که در طی سال‌های گذشته توسط دولت سیزدهم به‌صورت جهادی صورت گرفت.
استاندار سمنان عنوان کرد: تقویت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گرمسار در راستای پیشبرد بهتر امور مرتبط با صنعت و تولید در دستور کار قرار خواهد گرفت.
هاشمی تصریح کرد: در دولت سیزدهم در راستای احیاء واحدهای راکد تولیدی و صنعتی در استان اقدامات بسیار ارزنده‌ای صورت گرفت و به‌واسطه این مهم زمینه اشتغال برای جوانان استان فراهم شد.
وی تأکید کرد: واحدهای تولیدی مستقر در استان ضرورت دارد تا در راستای ارتقاء جایگاه اقتصادی استان و تحقق رشد اقتصادی، ضمن انجام اقدامات مالی خود در بانک‌های عامل استان، صادرات محصولات خود را از محل گمرک استان پذیرش کنند.
استاندار سمنان گفت: موارد و مباحث مطرح شده در این جلسه در حوزه صنعت، معدن و تجارت در راستای تسهیل در امور تولید و صنعت شهرستان گرمسار بررسی، رسیدگی و اجرایی می‌شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.