تاریخ انتشار : یکشنبه 20 خرداد 1403 - 11:33
کد خبر : 2281

فرمانده انتظامی استان سمنان

دستگیری اعضای باند حرفه‌ای سارقان منزل

دستگیری اعضای باند حرفه‌ای سارقان منزل

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سمنان، کارآگاهان پلیس آگاهی بررسی دقیق و موشکافانه سرقت‌ها را در دستور کار خود قرار دادند.به گفته وی، پلیس آگاهی با برنامه‌ریزی حساب شده و انجام اقدامات خاص

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سمنان، کارآگاهان پلیس آگاهی بررسی دقیق و موشکافانه سرقت‌ها را در دستور کار خود قرار دادند.
به گفته وی، پلیس آگاهی با برنامه‌ریزی حساب شده و انجام اقدامات خاص پلیسی و نیز استفاده از تجهیزات هوشمند، سرنخ‌هایی از سارقان حرفه‌ای منزل در سایر استان‌های دیگر به دست آوردند.
سردار موقوفه‌ای از انجام چند عملیات منسجم و هماهنگ در استان‌های تهران و البرز خبر داد و گفت: مأموران پلیس آگاهی موفق شدند ۲ باند حرفه‌ای سارقان منزل را به صورت مجزا شناسایی و دستگیر کنند.
این مقام ارشد انتظامی استان سمنان به کشف اموال سرقتی بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال  از متهمان اشاره و اضافه کرد: پنج سارق دستگیر شده تاکنون در تحقیقات پلیسی به ۱۵ فقره سرقت منزل از ۱۲ استان دیگر از ‌جمله اهواز، البرز، تبریز و …. اعتراف کردند.
وی با بیان اینکه سارقان همگی دارای سوابق کیفری متعدد هستند، اظهار کرد: از متهمان ۲ دستگاه خودروی سواری که اکثر سرقت‌ها با آن‌ها صورت گرفته بود به همراه پنج جفت پلاک جعلی کشف و ضبط شده است.
فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: تحقیقات تکمیلی از سارقان همچنان ادامه دارد و نتیجه تکمیلی به سمع و نظر مردم عزیز خواهد رسید.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.