تاریخ انتشار : یکشنبه 20 خرداد 1403 - 11:16
کد خبر : 2275

۲۴ کارشناس رسمی دادگستری استان سمنان آغاز به کار کردند

۲۴ کارشناس رسمی دادگستری استان سمنان آغاز به کار کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ۲۴ کارشناس رسمی دادگستری استان سمنان صبح امروز با اتیان سوگند در ۱۱ رشته کارشناسی آغاز به کار کردند.معاون قضائی رئیس کل و مسؤول نظارت بر وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده دادگستری استان سمنان در این آئین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ۲۴ کارشناس رسمی دادگستری استان سمنان صبح امروز با اتیان سوگند در ۱۱ رشته کارشناسی آغاز به کار کردند.
معاون قضائی رئیس کل و مسؤول نظارت بر وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده دادگستری استان سمنان در این آئین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت با اشاره به اهمیت کارشناس رسمی و جایگاه رفیع آن گفت: کارشناس از جمله مشاغلی است که در روند رسیدگی قضائی با مردم سروکار دارد و از این حیث این حرفه دارای اهمیت مضاعفی است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین جلالی با تشریح اهمیت فعالیت در حوزه کارشناسی گفت: کارشناسان در هر موضوعی که به آنها ارجاع می‌شود در چارچوب قوانین با دقت، شفافیت، امانت‌دارانه و بر اساس عدالت اظهار نظر کنند تا ضمن رعایت سرعت عمل مناسب، از به وجود آمدن تأخیر در فرآیند دادرسی جلوگیری کنند و در کاهش مشکلات مردم سهیم باشند.
حسین شکوری، معاون قضائی رئیس کل و رئیس دادگاه انتظامی کانون کارشناسان رسمی استان سمنان در این جلسه با اشاره به موارد تخلفات انتظامی کارشناسان افزود: کارشناس در تشخیص درست موضوعات دعاوی و تسریع در اتخاذ تصمیمات قضائی و صدور آرا نقش مهمی ایفا می‌کند و از بروز اطاله دادرسی جلوگیری به عمل می‌آورد.
در این آئین که در سالن همایش شهرداری سمنان برگزار شد، ۲۴ کارشناس رسمی دادگستری استان سمنان با اتیان سوگند در  ۱۱ رشته در حوزه‌های قضائی سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار آغاز به کار کردند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.