تاریخ انتشار : سه شنبه 22 خرداد 1403 - 6:27
کد خبر : 2319

گمرک منطقه ویژه اقتصادی در گرمسار ایجاد شود

گمرک منطقه ویژه اقتصادی در گرمسار ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، رضا خانی، فرماندار شهرستان گرمسار پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان که استاندار سمنان در سالن جلسات فرمانداری گرمسار برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان گرمسار بیش از ۴۰۰ شهید دفاع مقدس، مدافع حرم و امنیت در استان را به نظام جمهوری

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، رضا خانی، فرماندار شهرستان گرمسار پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان که استاندار سمنان در سالن جلسات فرمانداری گرمسار برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان گرمسار بیش از ۴۰۰ شهید دفاع مقدس، مدافع حرم و امنیت در استان را به نظام جمهوری اسلامی تقدیم نموده است.
وی افزود: بیش از ۵۰ درصد صنعت استان در گرمسار مستقر است، چهار هزار و ۲۶۶ هکتار اراضی واحدهای صنعتی بوده و ۶ شهرک صنعتی در گرمسار وجود دارد.
فرماندار گرمسار عنوان کرد: بیش از ۱۰۰ واحد معدنی در شهرستان گرمسار داریم که نیاز است تا در راستای پیشبرد بهتر اهداف در این حوزه، زیرساخت نیروی انسانی مرتبط با این مهم در اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فراهم شود.
خانی بیان کرد: با توجه به اینکه مهم‌ترین چالش این شهرستان کم‌آبی است صدور مجوز برای صنایع کم آب بر در دستور کار قرار دارد.
وی گفت: راه‌اندازی گمرک منطقه ویژه اقتصادی از مطالبات مهمی است که در توسعه اقتصادی در شهرستان تأثیرگذار است.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.