تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 خرداد 1403 - 20:59
کد خبر : 2337

آموزش سنجش و ارزیابی تکمیلی ۱۷۳ ارزیاب و ۱۶ تسهیل‌گر در استان سمنان

آموزش سنجش و ارزیابی تکمیلی ۱۷۳ ارزیاب و ۱۶ تسهیل‌گر در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محسن فراتی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از برگزاری دوره آموزشی حضوری فرآیند سنجش و ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی به تفکیک ۱۲ رشته شغلی دبیری و ۱۲ رشته شغلی هنرآموزی، طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محسن فراتی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از برگزاری دوره آموزشی حضوری فرآیند سنجش و ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی به تفکیک ۱۲ رشته شغلی دبیری و ۱۲ رشته شغلی هنرآموزی، طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۲۳ و ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ در دبیرستان دوره اول زنده‌یاد رحمت‌الله قدس شهرستان سمنان خبر داد.
وی گفت: این دوره آموزشی به مدت ۱۶ ساعت توسط شش سر ارزیاب استانی که به‌صورت کشوری آموزش دیده‌اند، با رویکرد آموزش سنجش و ارزیابی تکمیلی ۱۷۳ ارزیاب و ۱۶ تسهیل‌گر برای جذب ۱۴۲ دبیر و هنرآموز استان در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ در حال برگزاری است.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان سمنان افزود: در راستای تحقق هرچه بیشتر سند تحول بنیادین، در این فرآیند آموزشی از دریچه‌ای جدید به ارزیابی نقش اجتماعی معلم پرداخته می‌شود.
فراتی تصریح کرد: هدف از برگزاری این دوره آموزشی، تربیت ارزیابان برای شرکت در ارزیابی تکمیلی داوطلبان آزمون استخدامی است تا پس از اعلام نتایج اولیه، در مراکز سنجش و حوزه‌های ارزیابی، فعالیت خود را آغاز کنند.
وی یادآور شد: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده تمامی داوطلبان معرفی‌شده به مرحله مصاحبه، در بازه زمانی ۱۰ روزه مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.