تاریخ انتشار : دوشنبه 28 خرداد 1403 - 14:41
کد خبر : 2442

امام جمعه موقت سرخه

مشارکت و حضور حداکثری در پای صندوق های رای، عامل مهم بازدارندگی

مشارکت و حضور حداکثری در پای صندوق های رای، عامل مهم بازدارندگی

امام جمعه موقت شهرستان سرخه گفت: مشارکت و حضور حداکثری در پای صندوق های رای، عامل مهم بازدارندگی در برابر تهدیدهای دشمنان انقلاب و نظام است. همزمان با عید سعید قربان مراسم پرفیض دعای ندبه همراه با نماز پرشکوه عید با حضور مردم ولایت مدار، انقلابی و شهیدپرور شهرستان سرخه به امامت حجت الاسلام و

امام جمعه موقت شهرستان سرخه گفت: مشارکت و حضور حداکثری در پای صندوق های رای، عامل مهم بازدارندگی در برابر تهدیدهای دشمنان انقلاب و نظام است.
همزمان با عید سعید قربان مراسم پرفیض دعای ندبه همراه با نماز پرشکوه عید با حضور مردم ولایت مدار، انقلابی و شهیدپرور شهرستان سرخه به امامت حجت الاسلام و المسلمین محمود نطنزی امام جمعه موقت شهرستان سرخه در مصلی نماز جمعه اقامه شد.
حجت الاسلام والمسلمین نطنزی در جمع نمازگزاران با اشاره به اهمیت حضور و مشارکت در صحنه ملی انتخابات در هشتم تیرماه اظهار کرد: مشارکت حداکثری آثار و برکاتی چون مسئله تقویت مقبولیت نظام را به دنبال دارد. مقبولیت نظام به تعداد انتخابات و میزان مشارکت مردم در انتخابات بستگی دارد. ما باید شکرگذار نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم که در این ۴۵ سال ۴۱ انتخابات را برگزار کرده ایم.
وی افزود: دومین آثار، مشارکت حداکثری نشانگر همبستگی و وحدت ملی کشور محسوب می شود یعنی هرچه مشارکت مردم در صحنه بیش تر باشد، نشانگر همبستگی، وحدت و یگانگی هرچه بیش تر بین مردم است. خصوصاً کشوری که دارای قومیت ها، مذاهب و زبان های مختلف هستند، مشارکت بیشتر نشان از اتحاد و یگانگی بین قومیت ها، مذاهب و زبان ها دارد.
امام جمعه موقت شهرستان سرخه در ادامه اضافه کرد: برکت سوم افزایش بازدارندگی در مقابل دشمنان است. از ابتدای نظام جمهوری اسلامی ایران دشمنانمون ساکت و آرام نبوده و بر ما تهدیدهای فراوانی وضع و تحریم های شکننده‌ای قرار دادند، این مشارکت حداکثری یک عامل بازدارنده محسوب می شود.
نطنزی تصریح کرد: آخرین برکت و آثار مشارکت حداکثری تقویت و تثبیت موقعیت ایران اسلامی در منطقه و در جهان است. ان شاءالله در هشتم تیر ماه همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: مردم ما در تشییع رئیس دولت خدمت، شهید آیت الله رئیسی و یاران همراهش حماسه آفریدند، در روز هشتم تیر ماه هم این حماسه را با حضورشان در پای صندوق های رای کامل خواهند کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.