تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 خرداد 1403 - 16:47
کد خبر : 2646

نماینده ولی فقیه در سپاه سرخه

رئیس جمهوری باید انتخاب شود که ولایت مدار باشد

رئیس جمهوری باید انتخاب شود که ولایت مدار باشد

ضمن تبریک ایام الله دهه ولایت وامامت عرض شودکه الگوی حکومتی ما بر اساس ولایت و امامت است، صدها سال الگوی حکومتی که با نام اسلامی از طریق جریان‌های انحطاطی به جوامع معرفی شد، اسلام پوشالی بود که امام نیز آن را اسلام آمریکایی معرفی کردند. امروزه نیز در کشورهای همجوار ما الگو حکومتی که

ضمن تبریک ایام الله دهه ولایت وامامت عرض شودکه الگوی حکومتی ما بر اساس ولایت و امامت است، صدها سال الگوی حکومتی که با نام اسلامی از طریق جریان‌های انحطاطی به جوامع معرفی شد، اسلام پوشالی بود که امام نیز آن را اسلام آمریکایی معرفی کردند.

امروزه نیز در کشورهای همجوار ما الگو حکومتی که به نام اسلام بر مسلمین حکومت می‌کند، حاکمانش حلقه به گوش استکبار جهانی و آمریکا هستند.

 

امادر جمهوری اسلامی الگوی حکومتی بر اساس ولایت و امامت شکل گرفته و در این ۴۵ ساله، اقتدار و عزت و سربلندی مسلمین به ویژه شیعه با این روندی که امام و مقام معظم رهبری هدایت می‌کنند به همه جوامع نشان‌داده شد.

و روز به روز سیل عظیم مشتاقان حکومتی که در جمهوری اسلامی شکل گرفته خودنمایی می کند؛ در آمریکا و اروپا نخبگان این جوامع در دانشگاه‌ها همان شعارهایی که ما را موفق کردند فریاد می‌کشند مانند «لبیک یاحسین» و اینها برکاتی است که از وجود حکومت الهی و رهبری شکل گرفت.

 

لذا غدیر را با این نگاه ببینیم و نه صرفا مراسمی باشد که آن را برگزار کنیم و عبور کنیم و احساس کنیم سال بعد نیز باید تکرار شود. غدیر یک جریان و حرکت است که از روز غدیر آغاز شد و ادامه داردو تداوم حرکت انقلاب اسلامی و استحکام و استقرار نظام اسلامی پیام غدیر است که باید همواره به این مهم توجه شود.

وازدیگر نکاتی که مورد انتظار است تشکیل ستادهای غدیر هست که باید هم در شهرستان‌ها و هم در روستاها و در همه مناطق فعال شوند زیرا ستاد غدیر به معنا و مفهوم این است که ما در این کار بزرگ و بین المللی برنامه داریم، لذا راه اندازی ستاددرشهرستان وروستاها مورد انتظار است که امام جمعه محترم، سپاه، فرماندارونیروی انتظامی و بسیج و مدیران شهرستانی کمک کنند تا این حرکت مردمی پشتیبانی مادی ومعنوی شود.

 

وان شاء ا لله۸ تیرماه باروحیه بالا حماسه جدیدی خلق شود، که قطعاً نیاز به آگاهی بخشی بیشتری دارد، وباعث سرعت بخشی به حرکت انقلاب درگام دوم شود

و در قدم اول باید یقین داشته باشیم که حضورومشارکت حداکثری در انتخابات، اصل اول است. این حضور، یک پشتوانه ملی برای انقلاب است، وضمانت قوی برای دولتی است که بر سرکار می آید و صف آرایی عظیم در برابر دشمنی است که معتقد است مردم از نظام اسلامی دلسرد شده اند.

 

ورئیس جمهوری باید انتخاب شود که ولایت مدار باشد و قلبی و دلی شخصیت رهبر فرزانه را قبول داشته باشد و هم در عمل این مهم را اثبات کند و قدرت اجرای منویات ایشان را داشته باشد.

واینکه تمام دنیا در سازمان ملل به احترام رییس جمهور سکوت کرده و سر تعظیم فرود آورده و توفیقات مختلف دیگر، همه به برکت تدبیر و منویات مقام معظم رهبری و مقاومت مردم بوده است.

عملیات وعده صادق بی نظیرترین حمله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود این عملیات بیانگر قدرت و صلابت نظام اسلامی و تحمیل اراده ایران اسلامی بر دشمن از طریق جرأت و جسارت همراه با محاسبات عقلی بود و برخلاف کسانی که همه چیز را به قدرت‌ها گره می زدند پس از این عملیات اتفاقی در کشور رخ نداد که باید گفت دولت شهیدرئیسی بود که به کشور عزت و قدرت داد و وزیر خارجه جهادی شهیدش با سیاست خارجی عزتمندانه، این شرایط را فراهم کرد و با انجام عملیات، آب در دل کسی تکان نخورد و کسی تردید به خود راه نداد که نشان از صلابت و قدرت نظامی اسلامی بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.