تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 خرداد 1403 - 15:37
کد خبر : 2612

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:

شیطنت برخی افراد به آبروی ملی ضربه می‌زند

شیطنت برخی افراد به آبروی ملی ضربه می‌زند

فرشید فلاح لاله‌زاری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص رعایت اخلاق نامزدهای انتخاباتی گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری در بیاناتشان به آن اشاره داشتند باید نامزدها مراقب باشند صحنه انتخابات را به صحنه جنگ بدل نکرده و با اقدامات اهانت‌آمیز به آبروی

فرشید فلاح لاله‌زاری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص رعایت اخلاق نامزدهای انتخاباتی گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری در بیاناتشان به آن اشاره داشتند باید نامزدها مراقب باشند صحنه انتخابات را به صحنه جنگ بدل نکرده و با اقدامات اهانت‌آمیز به آبروی کشور لطمه وارد نسازند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: انقلاب اسلامی بر پایه اخلاق و شئون اسلامی شکل‌ گرفته و نباید شبیه کشورهای اروپایی و غربی در جریان انتخابات با بی‌اخلاقی‌ها به آبروی ملی ضربه بزنیم.

این مقام مسئول ابراز کرد: شیطنت‌های برخی نامزدها و طرف‌دارهای آنها متأسفانه تنها آب به آسیاب دشمن می‌ریزد و برخی اهانت‌ها توسط ربات‌ها در فضای مجازی نشر پیدا می‌کند و این موضوع توسط بیگانگان رصد می‌شود و سبب ایجاد شکاف و دوقطبی در جامعه می و.شد.

فلاح همچنین تصریح کرد: نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنها باید مراقب باشند در دام رسانه‌های بیگانه قرار نگیرند و به بهانه ایجاد شور انتخاباتی فضای کشور را ملتهب نکرده و گزک دست رسانه‌های معاند ندهند.

این مقام مسئول در نهایت ابراز کرد: فضای انتخابات یک فضای رقابتی درون خانوادگی است و هر شخصی می‌تواند باتوجه ‌به سلایق سیاسی خود به نامزد تأیید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان رأی بدهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.