تاریخ انتشار : یکشنبه 3 تیر 1403 - 10:15
کد خبر : 2771

رئیس اداره میراث فرهنگی سرخه

مردم فهیم شهرستان سرخه همیشه در صحنه

مردم فهیم شهرستان سرخه همیشه در صحنه

بسم الله الرحمن الرحیم مردم فهیم شهرستان سرخه با احترام به مقام شهدای خدمت، رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و همراهان شهیدشان، در آستانه برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری و در شرایط ویژه ای از تاریخ کشورمان قرار داریم. انتخابات ریاست جمهوری، فرصت بزرگی است که بار دیگر خواسته های ملت شنیده شود و اراده دولت

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم فهیم شهرستان سرخه

با احترام به مقام شهدای خدمت، رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و همراهان شهیدشان، در آستانه برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری و در شرایط ویژه ای از تاریخ کشورمان قرار داریم.
انتخابات ریاست جمهوری، فرصت بزرگی است که بار دیگر خواسته های ملت شنیده شود و اراده دولت ها برای تقویت بنیان های نظام مقدس جمهوری اسلامی تقویت شود. به خوبی می دانیم که آینده فرزندان عزیز این سرزمین، تحقق عدالت اجتماعی و رفاه و آبادانی بیشتر برای ملت شایسته ایران، درگرو مشارکت در انتخاباتی آزاد و آگاهانه است.
از این رو از مردم شریف، بزرگوار و همیشه در صحنه شهرستان سرخه و از تمام جناح ها و سلیقه ها دعوت می نمایم با اتکاء به خداوند متعال، همراه با ملت آزاده ایران، با حضور هرچه باشکوه تر، ندای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی (حفظه ا…) را لبیک گفته و برای عزت،پیشرفت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان ایران، به پای صندوق های رأی آمده و با مشارکت حداکثری سرنوشت کشورمان را آنگونه که شایسته ایران و ایرانی است، تعیین نمایند.

به امید سرافرازی ایران اسلامی
حسن عربی،سرپرست اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان سرخه

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.