تاریخ انتشار : یکشنبه 3 تیر 1403 - 11:48
کد خبر : 2776

رئیس دادگستری سرخه

کسی نباید برای کارگران آزار فکری و روحی ایجاد کند

کسی نباید برای کارگران آزار فکری و روحی ایجاد کند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «سرخه آنلاین» علی‌اصغر عباسی بعد نمازجمعه این هفته با اشاره به بحث سازماندهی اتباع غیرمجاز در شهرستان سرخه گفت: اتباعی که داری کارت هستند مورداحترام قانون و از حیث قضایی هیچ تفاوتی با مردم ایران ندارند. اتباع غیرقانونی که آنها باید به‌صورت قانونی و با کارت ساماندهی صورت بپذیرد که

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «سرخه آنلاین» علی‌اصغر عباسی بعد نمازجمعه این هفته با اشاره به بحث سازماندهی اتباع غیرمجاز در شهرستان سرخه گفت: اتباعی که داری کارت هستند مورداحترام قانون و از حیث قضایی هیچ تفاوتی با مردم ایران ندارند. اتباع غیرقانونی که آنها باید به‌صورت قانونی و با کارت ساماندهی صورت بپذیرد که در دستور کار ما است .

رئیس دادگستری سرخه با اشاره به ثبت اموال غیرمنقول و اخذ سند تک‌برگ اظهار داشت گفت: در بحث دعاوی کیفری و حقوقی که غالباً داریم این موضوع مطرح است که اکثر منازل شما که در پرونده فاقد سند رسمی است ما این موضوع را پیگیری کردیم.

وی در ادامه افزود: درخواست اخذ سند اخذ سند تکبر را برای زمین‌ها و منازلی که بلااستفاده است ثبت کنید. در این راستا خبرها حاکی از این‌که دهیاران و شوراهای روستاها، بعضی از افراد با بنیاد مسکن تمکین نمی‌کنند این قسمت رو هم ان‌شاءالله عزیزان شورای دهیاران توجه داشته باشند.

عباسی با اشاره به حمایت از تولید ملی و کارگان گفت: هدف دادگستری مانند سایر دستگاه‌ها حمایت از تولید است حمایت از کارگران است. کارخانه‌ها و شرکت‌ها قبل از اینکه مجوز قانونی بگیرند هیچ هنگامی را انجام ندهند اراضی ملی آب منطقه، کارگران برای ما خیلی ما مهم هستند کسی نباید آزار فکری و روحی برای کارگران ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: واحد تولیدی ای بیاید به بهانه تولید ملی خسارت زیادی رو به بار بیاورد این برای ما قابل‌قبول نخواهد بود و هر اتفاقی که می‌افتد باید منافعش از ضررش بیشتر باشد. شرکتی که ساخته می‌شود و هر سازمان ارگانیکی فعالیت می‌کند باید منافعش بیشتر باشد.

رئیس دادگستری سرخه با اشاره به بازدید از نحوه آبرسانی شهر سرخه گفت: آمادگی خودمان را چنانچه مشکلات غذایی ایجاد شود اعلام کردیم. بازدید از اراضی آبتره و نحوه انتقال و استفاده آب از این منطقه انجام شد متأسفانه رفتارهای غیرقانونی مشاهده شد به سبب این موضوع تشکیل جلسه شد دستورات لازم انجام ابلاغ گردید.

وی با اشاره به استفاده از تبدلات مالی در فضای مجازی گفت: بحث عدم استفاده از سامانه‌های بیگانه به سبب اینکه سرورهای این‌ها در دسترس ما نیست عزیزانی که خریدوفروش انجام می‌دهند و مورداستفاده قرار می‌دهند تبعاتش به‌پای‌خودشان است. ازاین‌دست پرونده‌ها کم نیست سرورهای این سرویس‌ها در خارج از کشورها و عملاً پیگیری آن ممکن نیست.

عباسی با اشاره به نکاتی که در خریدوفروش اموال باید به آن توجه داشت گفت: در خریدوفروش اموال منقول و غیرمنقول توجه داشته باشید هنگام خرید ملک و خودرویی استعلام‌های لازم رو بگیرید، حتماً از یک مشاور حقوقی استفاده کنید. بنگاه‌داران خودرو، مشاورین املاک حقوقی نیستند اینها صرفاً خریدوفروش انجام می‌دهند
وی افزود: از مشاورین حقوقی استفاده کنید این‌ها در راستای جلوگیری از طرح دعوای حقوقی کیفری خیلی مؤثر است. اینکه می‌گویند این تصویر سند است مشاهده کینید و بعد شما رو بیاورند پای معامله، تا وقتی سند فیزیکی را رویت نکردید هیچ معامله‌ای انجام ندهید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.