تاریخ انتشار : سه شنبه 5 تیر 1403 - 21:04
کد خبر : 2784

امام‌جمعه سرخه:

این انتخابات مورد رصد کشورهای دنیا است

این انتخابات مورد رصد کشورهای دنیا است

  حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی اشرف در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «سرخه آنلاین» با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: عرصه انتخابات، خصوصاً انتخابات ریاست‌جمهور که بالاترین مقام اجرایی کشور انتخاب می‌شود عرصه بسیار مهم و سرنوشت‌سازی برای ملت ایران است. وی افزود: ازآنجایی‌که ایران در منطقه، همسایگان وجهه مقاومت بسیار الهام‌بخش است و تحولاتی که

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی اشرف در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «سرخه آنلاین» با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: عرصه انتخابات، خصوصاً انتخابات ریاست‌جمهور که بالاترین مقام اجرایی کشور انتخاب می‌شود عرصه بسیار مهم و سرنوشت‌سازی برای ملت ایران است.

وی افزود: ازآنجایی‌که ایران در منطقه، همسایگان وجهه مقاومت بسیار الهام‌بخش است و تحولاتی که در او اتفاق می‌افتد مورد رصد همه دوستان همسایگان است و همچنین دشمنان ما که درصدد ضربه‌زدن به ایران اسلامی هستند موردتوجه است .

وی همچنین تصریح کرد: همه این انتخابات مهم را رصد می‌کنند و بسیار مهم است که چه اندیشه‌ای بر سکان اجرایی کشور حاکم می‌شود. آنچه که در طول سه سال گذشته اتفاق افتاده مردم با ابراز احساساتی که نشان‌دادن در بدرقه شهید رئیسی و ارتباط قلبی که بین مردم و این دولت وجود داشت و با تمام وجود حس می‌کردند که این دولت از جنس مردم است .

امام‌جمعه سرخه با اشاره به عملکرد دولت شهید رئیسی اظهار داشت: شخصیت‌های ملی ما و حتی شخصیت‌های بین‌المللی در تمجید و تجلیل رفتار اخلاق‌مدارانه، کاری و جهت‌گیری درست دولت شهید رئیسی سخنان بسیاری گفتند و مهم‌تر از همه مقام معظم رهبری که صحه گذاشتند بر صداقت، پرکاری و خستگی‌ناپذیری، اخلاق کریمانه شهید رئیسی او چه در برخورد با همکاران چه در برخورد با کسانی که نسبت به او تعرض یا بی‌انصافی داشتند سعه صبر داشت و هم در گفتار در تمام مجامع بین‌المللی با صدای بلند و صریح از آرمان‌های انقلاب دفاع کردند.

وی با اشاره به سیاست‌های خارجی در دولت شهید رئیسی گفت: مردم او را نماد یک فرد انقلابی، معتقد به جمهوری اسلامی می‌دانستند. یک‌روال باثبات و امیدوارانه‌ای برای دوست و ناامیدکننده برای دشمن شکل‌گرفته بود. در سیاست خارجی کشور یک وال امیدوارانه‌ای برای فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی ایجاد شده بود .

اشرف با اشاره به الگوگیری دولت جدید از عملکرد شهید رئیسی گفت: حاکم کردن دولتی که فضائل و صفات خوب داشته باشد که این امیدواری ادامه پیدا کند اگر این روند متوقف شود، طبیعتاً روال پیشرفت کشور و حرکت کشور دچار وقفه خواهد شد.

وی همچنین اظهار داشت: این امیدبخشی باید ادامه پیدا کند در اصل مشارکت، یک دولتی با پشتوانه رأی بسیار بالا و با یک انتخابات پرشور به میدان بیاید. فردی که انتخاب می‌شود ویژگی‌هایی که مقام معظم رهبری فرمودند و ویژگی‌های دولت شهید رئیسی را در او ببینند و ادامه‌دهنده این روال پرشتاب باشند.

وی در انتها گفت: امیدواریم که مردم شریف و بصیر ما مثل همیشه دشمن را ناامید و دوستان را شاد کنند تا رضایت خداوند متعال جلب شود از خداوند متعال طلب می‌کنیم که بهترین سرنوشت را برای این کشور رقم بزند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.