تاریخ انتشار : شنبه 13 مرداد 1403 - 9:24
کد خبر : 3694

استاندار سمنان

شهادت هنیه موجب جوششی عظیم در نابودی صهیونیسم می‌شود

شهادت هنیه موجب جوششی عظیم در نابودی صهیونیسم می‌شود

استاندار سمنان به دنبال شهادت مجاهد شهید، اسماعیل هنیه گفت: خون پاک این شهید موجب جوششی عظیم و تلاطمی دوباره در نابودی رژیم سفاک صهیونیستی خواهد شد. به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان امروز با صدور پیامی، با تسلیت شهادت شهید اسماعیل هنیه اظهار کرد: شهادت فرمانده دلیر و چهره برجسته

استاندار سمنان به دنبال شهادت مجاهد شهید، اسماعیل هنیه گفت: خون پاک این شهید موجب جوششی عظیم و تلاطمی دوباره در نابودی رژیم سفاک صهیونیستی خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان امروز با صدور پیامی، با تسلیت شهادت شهید اسماعیل هنیه اظهار کرد: شهادت فرمانده دلیر و چهره برجسته و خوش‌نام جبهه مقاومت در ترور بزدلانه و ناجوانمردانه رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی، بار دیگر به تمام جهانیان اثبات کرد که این رژیم جعلی و آدم‌کش هرگاه از مقابله رودررو و مستقیم بازمانده و عاجز می‌شود، از هیچ اقدام رذیلانه‌ای دریغ نورزیده و بدنام‌تر از همیشه، چهره منفور و کثیف خود را نمایان می‌سازد.
در بخشی دیگر از این پیام آمده است: شهید اسماعیل هنیه به‌عنوان عنصری مؤثر، محبوب و موردقبول در جبهه مقاومت و هدایتگر جنبش پرافتخار آزادی قدس شریف و فلسطین مظلوم و نیز رهبری آگاه و با تدبیر در دفتر سیاسی حماس که پرورش‌یافته و پرورش‌دهنده فرهنگ مقاومت و آزاده زندان‌های رژیم غاصب صهیونیستی بود، از مدت‌ها پیش مورد کینه و خشم یزیدیان زمان و شمر دوران، اسرائیل خبیث قرار داشت و پس از مدت‌ها ایستادگی و صبر و استقامت فراوان در غم از دست دادن جمع زیادی از خانواده و هم‌رزمان هم‌قسم، در نهایت به آرزوی دیرین خود نائل و به یاران شهیدش پیوست.
استاندار سمنان در بخش پایانی این پیام با محکوم کردن ترور شخصیت برجسته جبهه مقاومت و میهمان عزیز جمهوری اسلامی ایران، شهادت این مجاهد خستگی‌ناپذیر و مبارز را به تمامی ملت‌های آزاده، جبهه مقاومت و به‌ویژه ۲ ملت شجاع و سرافراز ایران اسلامی و فلسطین قهرمان و همچنین خانواده‌های معزز این شهید بزرگوار و همراه ارجمندش، تبریک و تسلیت گفت.
شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس نهم مرداد برای مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری در ایران حضور داشت و بامداد روز دهم مردادماه همراه با یکی از محافظانش در اقدامی تروریستی به شهادت رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.