تاریخ انتشار : شنبه 10 شهریور 1403 - 10:51
کد خبر : 3975

اطلاعیه

اداره آب و فاضلاب شهرستان سرخه

اداره آب و فاضلاب شهرستان سرخه

#اطلاعیه با سلام و احترام خدمت شهروندان عزیز شهر سرخه به استحضار می رساند نظر به افزایش بیش از حد مصرف برق در کشور و عدم تولید برخی از نیروگاه های برق آبی به دلیل کمبود منابع آب و ضرورت قطع برق برخی از مناطق جهت پایداری شبکه برق در سطح استان سمنان و کشور

#اطلاعیه

با سلام و احترام خدمت شهروندان عزیز شهر سرخه
به استحضار می رساند نظر به افزایش بیش از حد مصرف برق در کشور و عدم تولید برخی از نیروگاه های برق آبی به دلیل کمبود منابع آب و ضرورت قطع برق برخی از مناطق جهت پایداری شبکه برق در سطح استان سمنان و کشور و به دلیل از مدار خارج شدن چاه های اب شرب، متاسفانه مخازن اب شرب شهر دچار افت شدید شده و باعث قعطی و افت فشار اب در برخی مناطق شهر سرخه گردیده است. لذا با تلاش و همت پرسنل اداره اب و فاضلاب شهرستان سرخه موضوع قعطی اب مرتفع گردیده است و امیدوار هستیم با اقدامات صورت گرفته شاهد قعطی مجدد در سطح شهر نباشیم. لذا ضمن عذر خواهی از مردم شریف شهرستان سرخه، با صرفه جویی در مصرف اب به ویژه در ساعات ظهر و بعد از ظهر ما را در پایدار نگهداشتن شبکه اب شرب یاری فرمایید.
شایان ذکر است در موارد قعطی احتمالی اب تانکر های حاوی اب شرب و غیر شرب مستقر در شهر اماده خدمت رسانی به شهروندان عزیز می باشد.

اداره اب و فاضلاب شهرستان سرخه

#آب_مایه_زندگی

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.