تاریخ انتشار : شنبه 10 شهریور 1403 - 11:09
کد خبر : 3979

امام‌جمعه سرخه:

اربعین  نماد وحدت بخش و استکبار ستیزی

اربعین  نماد وحدت بخش و استکبار ستیزی

        به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سرخه آنلاین»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی اشرف در خطبه نمازجمعه این هفته سرخه با اشاره به جنایات یک سال اخیر   رژیم صهیونیستی در غزه اظهار داشت:  یک سال است که برادران و خواهران ما در غزه مورد ظلم و نسل‌کشی وحشیانه‌ای هستند.   وی افزود: دنیای بشری

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سرخه آنلاین»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی اشرف در خطبه نمازجمعه این هفته سرخه با اشاره به جنایات یک سال اخیر   رژیم صهیونیستی در غزه اظهار داشت:  یک سال است که برادران و خواهران ما در غزه مورد ظلم و نسل‌کشی وحشیانه‌ای هستند.

 

وی افزود: دنیای بشری به دو قسمت تبدیل شده است یک قسمت مردم شعاردهنده بر علیه رژیم صهیونیستی یک طرف هم دستگاه‌های حکومتی که با تمام وجود  و مالی بدون هیچ ترسی از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند و صراحتاً اعلام می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی اشرف با اشاره به تعرضی که در کشور ما مجرب به  شهادت  اسمعیل هنیه شد گفت:  وعده تنبیه متجاوز که توسط رهبری و مسئولین نظام داده شده  قطعی است .

 

وی تصریح کرد: ما برای تلافی آدم‌کشی برنامه‌ریزی نمی‌کنیم  به‌موقع به‌اندازه و پیشمان کننده واکنش نشان خواهیم داد.

 

امام‌جمعه سرخه با اشاره به عظمت مراسم  اربعین و تجلیل از عزیزانی که در این فضا هستند اظهار داشت:  جز دست اباعبدالله الحسین  هیچ‌کسی توان مدیریت این اجتماع عظیم را ندارد.

 

وی خاطرنشان کرد: این جمعیت عظیم به سمت کربلا نماد متوقف‌نشدن در برابر مستکبرین است پیکره جبهه کفر و استکبار را به لرزه می‌اندازد.

 

 

 

وی با اشاره به هفته دولت و گرامی داشت شهدای عزیز رجایی باهنر و شهید رئیسی و تشکر از زحمات دولت مردانی که خالصانه به مردم خدمت می‌کنند افزود: شهید رئیسی مایه فخر ما هست و با شهادت خود اعتبار جدید به  جایگاه ریاست‌جمهوری بخشیدند.

 

امام‌جمعه سرخه با اشاره به   کیفیت آب شرب و قطع برق در  شهر سرخه اظهار داشت: بحث کمبود آب و قطعی‌های برق باتوجه‌به شرایط کنونی کشور باید توجه داشت که  گرمای هوا امسال  بی‌سابقه است .

وی اظهار داشت: بیش از دو ماه است که قرار بوده برق پمپاژ آب‌سرخه از فیروزکوه مجزا شود و هنوز این کار صورت نگرفته است  حداقل انتظاری است که از مسئولین می‌رود. با تمام وجود اهتمام به این کار داشته باشند.

 

وی افزود: بخشی از برق ما به‌صورت برق‌آبی تولید می‌شود و با وجود کمبود آب پشت سدها تولید برق به‌شدت کاهش‌یافته و با وجود گرمای بی‌سابقه مصرف به‌شدت افزایش‌یافته است.

 

اشرف با اشاره به شکل جهانی قطع برق افزود: مسئله قطعی برق مختص کشور ما و شهر ما نیست. کشوری‌های اروپایی و منطقه ما شاهد قطعی گسترده برق هستیم. در اروپا حدود ۴۷ هزار نفر به علت گرما زدگی از دنیا رفتند که این مورد نشانگر افزایش دما و مصرف انژری است .

 

 

 

امام‌جمعه سرخه با اشاره به  کلنگ‌زنی یک نیروگاه خورشیدی در بالادست سرخه در سال قبل افزود: نشانه بی‌مدیریتی در دستگاه‌های اجرای است که قرار بود نیروگاه خورشیدی در منطقه شور آب احداث شود که با پیگیری متعدد متوجه شدیم پروژه شروع نشده است.  زمینی که تخصیص‌داده‌شده بوده این پروژه سیل‌خیز بوده و کار متوقف شده است.

 

 

وی با اشاره به نزدیکی ایام شهادت امام رضا (ع) اظهار داشت: ایام شهادت امام رضا هستیم ما در مسیر عبور زائران هستیم هر کسی واقعاً دلسوز زائران است می‌تواند با اسکان و پذیرایی از این عزیزان دید آنها را نسبت به شهر عوض کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.