تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 شهریور 1403 - 7:09
کد خبر : 4458

روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان

نظارت مستمر از واحدهای نانوایی هایی در شهرستان سرخه

نظارت مستمر از واحدهای نانوایی هایی در شهرستان سرخه

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرخه بیان کرد :به منظور کیفی سازی پخت نان و بررسی نکات مهم در زمینه رعایت بهداشت فردی و محیط نانوایی‌ها، چگونگی تکریم ارباب رجوع از تعدادی از نانوای سطح شهرستان بازدید به عمل آمد. عباس غفوریان اظهار داشت: بازدید از واحدهای

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سرخه بیان کرد :به منظور کیفی سازی پخت نان و بررسی نکات مهم در زمینه رعایت بهداشت فردی و محیط نانوایی‌ها، چگونگی تکریم ارباب رجوع از تعدادی از نانوای سطح شهرستان بازدید به عمل آمد.

عباس غفوریان اظهار داشت: بازدید از واحدهای نانوایی شهرستان با حضور معاون فرمانداری به همراه کارشناسان مدیریت در مقطع صبح به صورت سرزده صورت پذیرفت.

وی بیان کرد: پخت به موقع نان، رعایت ساعت کاری، پخت با کیفیت، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلب رضایت مردم را از عوامل مهم تاثیرگذار بر فعالیت‌ها و امتیازات نانوایی ها برشمرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خاطرنشان کرد: نان به عنوان غذای مردم نقش اساسی در سبد خانوار دارد‌ پس یکی از ابتدایی‌ترین حقوق شهروندی استفاده از نان با کیفیت است که در این خصوص نانوایی‌ها باید جدیت و تلاش بیشتری داشته باشند.

عباس غفوریان افزود: در بازدیدهای انجام شده نکات مهم در زمینه رعایت بهداشت فردی و محیط نانوایی‌ها ، چگونگی جذب مشتری ، نحوه استفاده صحیح از کارتخوان و همچنین بررسی وزن چانه‌های هر قرص نان و رعایت دقیق ساعات پخت مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی اشاره کرد: طی بازدید های انجام شده پرونده ۲ واحد از نانوایی های این شهرستان به دلیل گران فروشی و تعطیلی خودسرانه به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.