تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 مهر 1403 - 17:05
کد خبر : 4988

امام‌ جمعه سرخه:

رژیم سفاک صهیونیستی نفس‌های آخرش را می‌کشد

رژیم سفاک صهیونیستی نفس‌های آخرش را می‌کشد

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین مهدی اشرف در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سرخه‌آنلاین»؛ با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله و یارانش در حوادث اخیر لبنان گفت: در حادثه بیروت حضرت آقا یادآوری کردند که لبنان در دهه‌های اخیر در آتش‌ فتنه می‌سوخت و این حزب‌الله بود که به داد مردم لبنان رسید. امام جمعه سرخه

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین مهدی اشرف در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سرخه‌آنلاین»؛ با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله و یارانش در حوادث اخیر لبنان گفت: در حادثه بیروت حضرت آقا یادآوری کردند که لبنان در دهه‌های اخیر در آتش‌ فتنه می‌سوخت و این حزب‌الله بود که به داد مردم لبنان رسید.

امام جمعه سرخه با اشاره به گستاخی نتانیاهو و رژیم جعلی صهیونیستی افزود: اگر می‌بینید نتانیاهو در سازمان ملل مظلوم‌نمایی می‌کند این یعنی در حال اعتراف به قدرت مقاومت است تا خود را از این منجلاب نجات دهد.

وی همچنین تصریح کرد: سید حسن نصرالله در حالی به شهادت رسید که در حال طراحی نقشه برای نبرد و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی بود.

اشرف با بیان اینکه در این برهه زمانی در حال تحولات سرنوشت‌سازی هستیم، اظهار کرد: دشمن در جبهه داخلی و جبهه خارجی در حال توطئه‌چینی است و حزب‌الله لبنان به‌شدت تحت‌فشار است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه لبنانی‌ها دو تا سه سال است دولت ندارند، عنوان کرد: یک گروه خاص کشور را مدیریت می‌کنند و جنبش‌ها با وحدت و در کنار هم و با حمایت حزب‌الله و حماس در تلاش هستند رژیم جنایتکار صهیونیستی را نابود کنند.

اشرف خاطرنشان کرد: بر تمامی مردم واجب است که با تمامی امکانات خود در رویارویی با رژیم جعلی صهیونیستی مبارزه کنند و بخش پشتیبانی جنگ طبق فتوای حضرت آقا باید همیشه در صحنه فعال باشد.

وی با بیان اینکه عمر رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی رو به پایان است، اظهار کرد: ریختن خون شهدا در منطقه باعث وحدت بیش‌تر بین مسلمانان خواهد شد و هر روز ایستادگی در برابر مستکبران نیز مقاوم‌تر و باصلابت‌تر می‌شود.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.