تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 مهر 1403 - 15:28
کد خبر : 5011

کارشناس مسائل سیاسی شهرستان سرخه

تمام مناطق خاورمیانه تحت مدیریت جبهه مقاومت است

تمام مناطق خاورمیانه تحت مدیریت جبهه مقاومت است

کارشناس مسائل سیاسی شهرستان سرخه رضا ابراهیمیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«سرخه‌آنلاین» ; با اشاره به حمله ترور شهید سید حسن نصرالله افزود: آنها با این عوامل می‌خواستند ضربه‌ای به میانه فرماندهان و مردم لبنان ایجاد کنند و منطقه را تحت اختیار آمریکا قرار گیرد. وی با اشاره به جبهه مقاومت اظهار داشتند:

کارشناس مسائل سیاسی شهرستان سرخه

رضا ابراهیمیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«سرخه‌آنلاین» ; با اشاره به حمله ترور شهید سید حسن نصرالله افزود: آنها با این عوامل می‌خواستند ضربه‌ای به میانه فرماندهان و مردم لبنان ایجاد کنند و منطقه را تحت اختیار آمریکا قرار گیرد.

وی با اشاره به جبهه مقاومت اظهار داشتند: نه‌تنها این اقدام انجام نخواهد شد؛ بلکه الان می‌بینید که تمامی مناطق و خاورمیانه‌ را در اختیار جبهه مقاومت است.

وی با اشاره به اینکه تصویری که از ایران در ذهن جهان اسلام ساخته شده است:اگر اقدام درخوری انجام ندهیم این تصویرسازی ذهنی در اذهان عمومی دچار مشکل می‌شود. بهتر است هرچه سریع‌تر در اقدام عاقلانه‌تر از طرف ایران صورت بگیرید تا این زنجیره ترور و اقدام خصمانه ختم شود.

قزوینی گفت: اگر نیاز داریم این تنش از بین رود باید جواب سریع و کوبنده‌ای بدهیم و اگر انجام ندهیم این روند ادامه پیدا خواهد کرد و رژیم مهره‌های ارزشمندی را از ما خواهد گرفت و این اقدام ما باید سنگین باشد تا رژیم دیگری نتواند سر علم کند.

وی با اشاره به اینکه ما باید جنگ را به سمت مرزهای اسرائیل ببریم اظهار داشتند: جنگ به داخل کشور ما گشوده خواهد شد اگر پاسخ مناسب ندهیم
وی افزود: اگر در زمان مناسب پاسخ می‌داد شاید شاهد اتفاقت بد در لبنان نبودیم شاید در جای دیگر سید حسن نصرالله شهید می شد، ولی نه با این کیفیت و شدت که ما دست روی دست گذاشتیم سید حسن نصرالله شهید شد.

وی افزود: در حال حاضر جنگ برای ما به شکل یک تله درآمده است و ما باید از این تله بیرون بیاییم و اگر می‌خوابیم تنش و ترور بعدی رخ ندهد همین‌الان نه دیرتر باید اقدامی را علیه صهیونیست‌ها باید انجام بدهیم.

قزوینی کار شناس مسائل سیاسی ابراز داشتند: اگر در داستان شهید قاسم سلیمانی تصمیم درست گرفته بودیم این عواقب خطرناک برای ما اتفاق نخواهد افتاد همین است که ناتیناهاو در سازمان ملل به‌راحتی می‌گوید من هر جایی از ایران بخواهد می‌توانیم دست پیدا کنیم.

وی در صحبت‌های پایانی خود افزود: با این اقدام دردناک موضوع تغییری نکرده مقاومت پابرجاست و مقاومت ریشه‌دارتر و عمیق‌تر خواهد بود و دشمن را نباید دست‌کم بگیریم نه آن را هم قدرتمند ببینیم حزب‌الله شاکله خود را بعدازاین حادثه حفظ خواهد کرد و می‌بینید که بعدازاین حادثه ترور حملات خود را به اسرائیل ادامه می‌دهد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.