تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1403 - 8:46
کد خبر : 5038

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج)

امنیت پایدار اجتماعی را مدیون فراجا هستیم

امنیت پایدار اجتماعی را مدیون فراجا هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار منصور شوقانی، فرمانده سپاه استان سمنان بعد از ظهر امروز به همراه حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحسن حسینی‌دیباجی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و هیأت همراه با سردار موقوفه‌ای فرمانده فراجای استان و همکارانشان دیدار کرد و ضمن تبریک فرارسیدن هفته فراجا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار منصور شوقانی، فرمانده سپاه استان سمنان بعد از ظهر امروز به همراه حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحسن حسینی‌دیباجی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و هیأت همراه با سردار موقوفه‌ای فرمانده فراجای استان و همکارانشان دیدار کرد و ضمن تبریک فرارسیدن هفته فراجا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای امنیت در جای جای ایران اسلامی اظهار کرد: امنیت پایدار اجتماعی را مدیون و مرهون زحمات فراجا هستیم.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص جایگاه فراجا بیان کرد: ایشان فرموده‌اند «فراجا یکی از ستون‌های استوار امنیت است» و این نقش ارزشمند در سال‌های اخیر برجستگی بیشتری یافته است.
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان اظهار کرد: همه نیروها به ویژه مسؤولان و مدیران باید تلاش کنند که خدمتگزاری را در سطح خدمات به مردم ارتقا بخشند.
شوقانی با اشاره به تلاش نیروی فراجا در عرصه‌های مختلف برای ایجاد امنیت و آسایش مردم، گفت: تلاش شما در حوزه اجرای طرح بزرگ و موفق نور که در حوزه عفاف و حجاب است، بسیار ارزشمند است و جای تقدیر دارد.
وی تصریح کرد: ما مجموعه نیروهای مسلح باید با همکاری و همدلی و در کنار هم قرار گرفتن، جهاد امیدآفرینی را به صورت ویژه در ابعاد مختلف برای مردم و در کنار مردم به ارمغان بیاوریم.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.