تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مهر 1403 - 17:38
کد خبر : 5197

امام جمعه سرخه:

مبارزه با رژیم صهیونیستی جهاد مشروع است

مبارزه با رژیم صهیونیستی جهاد مشروع است

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدی اشرف در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سرخه‌آنلاین»؛ در خصوص تحولات اخیر در منطقه و عملیات موشکی وعده صادق ۲ گفت: وجود رژیم منحوس صهیونیستی در منطقه باعث مشکلات فراوانی برای کشورهای جهان شده و نابودی این رژیم سفاک برای این کشورها بسیار حائز اهمیت دارد. امام جمعه سرخه با اشاره

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدی اشرف در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سرخه‌آنلاین»؛ در خصوص تحولات اخیر در منطقه و عملیات موشکی وعده صادق ۲ گفت: وجود رژیم منحوس صهیونیستی در منطقه باعث مشکلات فراوانی برای کشورهای جهان شده و نابودی این رژیم سفاک برای این کشورها بسیار حائز اهمیت دارد.

امام جمعه سرخه با اشاره به عقبه این رژیم منحوس افزود: بررسی تاریخ این رژیم منحوس نشان می‌دهد که آن‌ها محلی را غصب کرده‌اند و نه خریده‌ و نه اجاره کرده‌اند؛ بلکه با زور و شرارت محل زندگی فلسطینیان را اشغال کرده‌اند.

وی با اشاره به غیربومی بودن سران رژیم صهیونیستی اظهار کرد: نخست‌وزیر اسرائیل و باقی مسئولان آن متولد اسرائیل نیستند با اینکه ۸۰ سال هم گذشته است؛ آن‌ها به‌زور هجرت کردند و در آنجا ساکن شدند.

اشرف با اشاره به ترورهای بی‌محابا و وحشیانه این رژیم سفاک و منحوس در سراسر دنیا افزود: این حکومت در رسانه‌ها تصاویر اشخاصی را جهت ترور منتشر می‌کند و بدون هیچ ابایی ترور را با نقض مشروعیت خاک آن کشور انجام می‌دهد و به هیچ قانون بین‌المللی پایبند نیست.

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در مورد وظیفه مشروع همه ما در مقابله با رژیم صهیونیستی ابراز کرد: هر کسی به هر نحوی که می‌تواند باید به موجودیت رژیم صهیونیستی ضربه بزند و این کار یک جهاد لازم و مشروع است.

وی در ادامه افزود: با این حساب وجود رژیم صهیونیستی برای همه مسلمان، غیرمسلمانان، مسیحیان و… مضر است؛ چون این رژیم منطقه را ناامن کرده است.

اشرف با اشاره به این که در ایام سالروز عملیات طوفان‌الاقصی هستیم، اظهار کرد: در طول این سال‌ها، فلسطینیان با دست‌ خالی و در حال پرتاب سنگ به این رژیم تا دندان مسلح بودند.

وی افزود: این مردم مظلوم ۷۰ سال است در اوج تحریم و محاصره شدید هستند و پیشرفت‌های زیادی در زمینه موشکی داشتند به جایی رسیده‌اند که رژیم جنایتکار صهیونیستی را مورد حمله موشکی و توپخانه‌ای قرار می‌دهند.

اشرف با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه عملیات طوفان‌الاقصی باعث شد که رژیم غاصب ۷۰ سال به عقب برگردد، بیان کرد: اسرائیل از کشورگشایی‌هایی که در سرش داشت به دفاع از مشروعیت خود و جلوگیری از نابودی و زوال خود رسیده است.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.