تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1403 - 18:32
کد خبر : 5255

امام‌جمعه موقت سرخه

دو یوم‌الله دیگر باید به تقویم ملی ما اضافه گردد.

دو یوم‌الله دیگر باید به تقویم ملی ما اضافه گردد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سرخه آنلاین» ; حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ محمود نطنزی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به دو حماسه بزرگی که اخیراً توسط ملت ایران خلق شد افزود: دو روز تاریخی را باید در تقویم ملی خود اضافه کنیم یک‌دهم مهرماه روز افتخارآفرینی سپاه دلوار در اجرای عملیات وعده صادق ۲

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سرخه آنلاین» ; حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ محمود نطنزی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به دو حماسه بزرگی که اخیراً توسط ملت ایران خلق شد افزود: دو روز تاریخی را باید در تقویم ملی خود اضافه کنیم یک‌دهم مهرماه روز افتخارآفرینی سپاه دلوار در اجرای عملیات وعده صادق ۲ و دومین یوم‌الله روز ۱۳ مهرماه که روز نمازجمعه نصر بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نطنزی با اشاره به جزئیات عملیات وعده صادق افزود: در عملیات وعده صادق ۲ مراکز نظامی و امینتی رژیم صهیونیستی بمب باران شد و اهداف این عملیات فقط مناطق نظامی بوده است.

امام‌جمعه موقت سرخه با شاره به اینکه دشمن در بایکوت رسانه می‌خواست خبری از خسارات وارده توسط حمله کوشکی ایران پخش نبود ابراز داشت: باوجود فشارهای زیاد باز هم مشاهده کردید خود مقامات اسرائیلی به این حجم خسارات وارده به زیر ساخت‌های نظامی اعتراف کردند.

وی افزود: این عملیات باعث شد که نور امید افتخار عزت در دل مردم ایران بلکه در قلوب مسلمان جهان به‌خصوص مردم مظلوم غزه لبان ایجاد شود.

نطنزی با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در نمازجمعه این تهران گفت: در هجمه‌های فراوانی که دشمن بعد از عملیات وعده صادق به وجود آورده بودند به میدان آمدن مقام معظم رهبری و را با حضور پرشور مردم با این عملیات روانی کل خنثی شد.

وی با اشاره به شرکت مردم در این نمازجمعه دشمن‌شکن که ثابت کردند که همیشه در صحنه نبرد با دشمن آماده‌اند ابراز داشت: مردم با حضور میلیونی مردم در نمازجمعه جبهه مقاومت استوارتر گشت و باعث امیدواری مردمان مظلوم عالم شدند.

امام‌جمعه موقت سرخه با اشاره به ۲۴ مهر آغاز هفته اولیا مربیان گفت: بسیار مهم است که خانه و مدرسه با هم هماهنگ هستند با مدیریت والدین این امر در مدارس شکل می‌گیرد.

وی تصریح کرد: این انجمن و هماهنگی والدین با مدارس باعث ارتقای در امر تحصیل دانش‌آموزان می‌شود.

نطنزی به اشاره به خالی‌شدن مدارس از دانش‌آموزان و کودکان در آغاز سال تحصلی افزود: افزود: در آغاز سال تحصلی به دلیلی حجم بالای تکالیف شاهد این هستیم که مساجد خالی از کودکان و نوجوانان است

وی افزود: از آموزش‌وپرورش تقاضا داریم با مدیریت حجم تکالیف دانش‌آموزان به حضور این بچه‌ها در مساجد کمک کنند.

وی در پایان صحبت‌های خود با اشاره به ۲۶ مهرماه روز تربیت‌بدنی افزود: در آیات قرآن هم به آمادگی جسمانی و ورزش تأکید شده است. پیامبر اکرم هم به ورزش اهمیت بسیاری می‌دادند و سفارش کردند که فرزندان خود را به آموختن شنا، تیراندازی اسب‌دوانی آموزش سوق دهید.

وی در ادامه افزود مقام معظم رهبری هم در دیداری که با مدال‌آوران المپیک و پاره المپیک تأیید داشتند که همه مردم به‌خصوص جوانان باید ورزش کنند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.