تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 15:31
کد خبر : 5398

نماینده ولی فقیه در استان

پشتیبانی از جبهه مقاومت فراگیر شود

پشتیبانی از جبهه مقاومت فراگیر شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‌الله مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان ظهر امروز در یکصد و هفدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان که در دفتر امام‌ جمعه سمنان برگزار شد، به پیروزی‌های اخیر حزب‌الله لبنان برابر صهیونیست‌ها اشاره کرد.وی به برگزاری جلسات گفت‌وگومحور در شورای فرهنگ عمومی استان سمنان اشاره

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‌الله مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان ظهر امروز در یکصد و هفدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان که در دفتر امام‌ جمعه سمنان برگزار شد، به پیروزی‌های اخیر حزب‌الله لبنان برابر صهیونیست‌ها اشاره کرد.
وی به برگزاری جلسات گفت‌وگومحور در شورای فرهنگ عمومی استان سمنان اشاره کرد و گفت: طرح‌هایی که در صحن جلسات شورای فرهنگ عمومی مطرح می‌شود، از قبل با برگزاری جلسات مختلف کارشناسی‌شده به صحن شورا وارد می‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان به اجرای طرح عفاف و حجاب در این استان اشاره کرد و گفت: طبق روایات رسیده از ائمه معصومین(ع)، اگر شخصی در وجوه مردم تقوی نداشته باشد، نزد خداوند هم تقوی ندارد و موضوع عفاف و حجاب از این‌گونه موارد است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان گفت: البته اگر کسی هم در حوزه عفاف و حجاب زیاده‌روی کرده، کار درست و پسندیده‌ای نکرده است؛ اما موضوع حیا و عفت در جامعه مهم است و باید موردتوجه قرار گیرد.
مطیعی گفت: انسان‌ها در محیط‌های شخصی و خصوصی خود آزاد هستند؛ اما وقتی که در محیط اجتماعی و در یک محیط سالم، مذهبی و انسانی قرار می‌گیرند، آن محیط حرمت دارد و باید به آن توجه شود.
وی به مقاومت حزب‌الله لبنان اشاره کرد و گفت: طرح ستاد هماهنگی پشتیبانی جبهه مقاومت باید در جامعه فراگیر شود.
امام‌ جمعه سمنان گفت: دشمن فکر می‌کرد مقاومت و ایستادگی مردم لبنان و فلسطین با شهادت فرماندهان مقاومت تمام می‌شود؛ اما همان‌طوری که مقام معظم رهبری فرمودند، هیچ خدشه‌ای به این مقاومت وارد نخواهد شد و امروز موفقیت‌های حزب‌الله را مشاهده می‌کنید و این گفتمان باید حفظ شود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان گفت: امروز حامیان جنبش مقاومت در اقصی‌ نقاط دنیا بیدار شده‌اند؛ زیرا کار وحشیانه رژیم صهیونیستی دنیا را به بهت و تعجب واداشته است و این وحشیگری آنها باید به دنیا نشان داده شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.