تاریخ انتشار : سه شنبه 14 فروردین 1403 - 15:04
کد خبر : 1139

بیاینه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه در پی حادثه تروریستی کنسولگری ایران در دمشق:

بیاینه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه در پی حادثه تروریستی کنسولگری ایران در دمشق:

#بیانیه بیاینه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه در پی حادثه تروریستی کنسولگری ایران در دمشق:  بسم الله الرحمن الرحیم  شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام سرلشکر پاسدار شهید محمد رضا زاهدی و یاران شهیدش در حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را به خانواده‌های این عزیزان  و همرزمانشان در مجموعه‌ی

#بیانیه
بیاینه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه در پی حادثه تروریستی کنسولگری ایران در دمشق:

 بسم الله الرحمن الرحیم

 شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام سرلشکر پاسدار شهید محمد رضا زاهدی و یاران شهیدش در حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را به خانواده‌های این عزیزان  و همرزمانشان در مجموعه‌ی پر افتخار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم مردم شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت می‌گوییم.
این رزمندگان سلحشور سال‌ها در دفاع از میهن اسلامی و نظام جمهوری اسلامی مجاهدت کردند و امروز اجر خود را پس از سال‌ها دفاع از حرم و جهاد در راه آزادی قدس دریافت کردند.
ایران اسلامی مملو از مجاهدانی است که همچون «یُقاتِلونَ فی سَبیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُم بُنیانٌ مَرصوصٌ» در آرزوی شهادت هستند و تکلیف مدارانه انتظار نیل به لقاء الله را می‌کشند.
و رژیم غاصب صهیونیستی توان پنهان کردن رسوایی‌ها و ناکامی‌های خود را نداشته و نخواهد داشت
 بدون شک این اقدامات وحشیانه و ددمنشانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی بیانگر پذیرش شکست میدانی از گروه‌های جهادی مقاومت بویژه حماس، جهاد اسلامی، حزب الله لبنان، انصارالله یمن، حشدالشعبی عراق و سایر بلاد اسلامی است و این درحالیست که سران رژیم غاصب قدس خود را گرفتار باتلاق خودساخته‌ای می‌بینند که از یک‌سو امکان ادامه کشتار وحشیانه خود را به دلیل افزایش موج خشم و تنفر مردم جهان که با فرارسیدن روز جهانی قدس تشدید نیز خواهد شد را ندارد و همچنین انتظار کاهش حمایت‌های غرب بویژه دولتمردان آمریکا در تصویب قطعنامه ۲۷۲۸ شورای امنیت و افزایش شکاف‌های داخلی و استعفای اعضای کابینه نتانیاهو را نداشتند و از سوی دیگر پذیرش آتش‌بس را تمکین به پیروزی مردم غزه و جبهه مقاومت می‌دانند. پیروزیی که قطعاً شادکامی ملت مقاوم ایران را در پی داشته و شاهد تسریع روند پایان حیات ننگین رژیم صهیونیستی خواهند بود. 
 لذا بسیجیان استان وشهرستان سرخه ضمن محکومیت این اقدام وحشیانه، شهادت غیور مردان مقاومت و یاران صدیق حاج قاسم بدست رژیم کودک‌کش صهیونیستی را در سالروز شهادت مولی الموحدین امیرالمومنین علی ابن ابیطالب(ع) تبریک گفته و اطمینان دارد آزاد مردان جهان و ملت‌های مسلمان در کنار مردم شریف ایران با حضور میلیونی خود ،روز قدس امسال را به صحنه‌ای با شکوه و حماسه ماندگار در تاریخ حمایت از فلسطین و آرمان قدس شریف تبدیل خواهند کرد تا موجبات شادی ارواح طیبه شهدای بزرگ بویژه این شهدای عزیز و امام الشهداء را فراهم سازند و همچنین با حمایت های مادی و معنوی خود مردم مظلوم و قهرمان غزه را یاری و روند نابودی این غده سرطانی را تسریع نمایند. ان‌شاءالله.

ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه
۱۴ فروردین ۱۴۰۳

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.