تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 19:17
کد خبر : 1534

آمادگی کامل پلیس استان برای سفر رئیس جمهور

آمادگی کامل پلیس استان برای سفر رئیس جمهور

آمادگی کامل پلیس استان برای سفر رئیس جمهور فرمانده انتظامی استان از آمادگی کامل و تمهیدات امنیتی و ترافیکی پلیس برای سفر رئیس جمهور به استان سمنان خبر داد. صبح امروز سردار جلیل موقوفه نی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری پلیس پیشاپیش ضمن عرض خیر مقدم به رئیس جمهور و هیئت وزیران محترم به استان

آمادگی کامل پلیس استان برای سفر رئیس جمهور

فرمانده انتظامی استان از آمادگی کامل و تمهیدات امنیتی و ترافیکی پلیس برای سفر رئیس جمهور به استان سمنان خبر داد.

صبح امروز سردار جلیل موقوفه نی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری پلیس پیشاپیش ضمن عرض خیر مقدم به رئیس جمهور و هیئت وزیران محترم به استان سمنان ، گفت :تمهیدات امنیتی – انتظامی و ترافیکی برای استقبال از هیئت دولت در مسجد امام خمینی (ره) شهر سمنان و ورزشگاه تختی شاهرود برنامه ریزی شده است .

وی ضمن دعوت مردم برای استقبال از دکتر رئیسی و هیئت همراه و دیدار با وی تاکید کرد : پلیس از مردم تقاضا دارد همکاری و همراهی کافی را با خادمان خود در مجموعه انتظامی استان داشته باشند و از پارک خودرو در مسیر استقبال و خیابانهای اطراف جدا خودداری کرده و وسایل نقلیه خود را در محل های تعیین شده از سوی پلیس راهور پارک نمایند .

سردار موقوفه ئی بیان داشت : مسیرهای منتهی به محل دیدار و ملاقات عمومی از ساعت ۲۴ امشب بسته خواهد شد و پرواز هرگونه ریز پرنده و هلی شات متعلق به هر ارگان و شخصی ممنوع خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با آمادگی کامل و ۱۰۰ درصدی آماده استقبال از رئیس جمهور و هیئت وزیران در این استان است و ان شا الله این سفر باعث خیر و برکت برای مردم شریف و فهیم استان سمنان باشد

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.