تاریخ انتشار : جمعه 31 فروردین 1403 - 17:49
کد خبر : 1601

عملیات وعده صادق، تنبیه متجاوز

عملیات وعده صادق، تنبیه متجاوز

امام جمعه سرخه گفت: عملیات وعده صادق، تنبیه متجاوز به نحو مقتضی و به طور کامل که هدف گذاری شده بود 👤به گزارش پایگاه‌خبری‌تحیلی <<سرخه‌آنلاین>> حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی‌اشرف امام جمعه شهرستان سرخه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به حمله پهبادی موشکی سپاه پاسداران به رژیم‌ صهیونیستی گفت: عملیات غرور آفرین و شکوهمند وعده

امام جمعه سرخه گفت:

عملیات وعده صادق، تنبیه متجاوز به نحو مقتضی و به طور کامل که هدف گذاری شده بود

👤به گزارش پایگاه‌خبری‌تحیلی <<سرخه‌آنلاین>> حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی‌اشرف امام جمعه شهرستان سرخه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به حمله پهبادی موشکی سپاه پاسداران به رژیم‌ صهیونیستی گفت:

عملیات غرور آفرین و شکوهمند وعده صادق که در ابتدای این هفته در شامگاه شنبه اتفاق افتاد و تنبیه متجاوز به نحو مقتضی به طور کامل آنگونه که هدف گذاری شده بود. جنگ چیز مطلوبی نیست وودرگیری که موجب کشتار و کشته شدن مردم و غیرنظامیان شود دلخواه اسلام نیست.
‏تمام غزوات رسول الله جنگ هایی که حضرت داشتند و امیرالمومنین مسائل دیگری که اتفاق افتاده در طول تاریخ حتی نهضت شهدا در باطن خودش یک حرکت دفاعی است و همیشه دفاع از حق آغاز کننده حمله و جنگ و کشتار فرهنگ اسلامی نبوده و نخواهد بود

‏نهضت انقلاب اسلامی از همین جنس است دفاع از حرم از همین جنس است تمام حرکت‌های جهاد و مبارزه از این دست است. خب وعده صادق از همین جنس یعنی در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی که آخرین‌آن و فقیه ترین آن حمله به سفارت ما که به منزله خاک ما است اتفاق افتاد البته در سالیان گذشته در ترور دانشمندان هسته‌ای ما در خرابکاری‌های سایبری در سایت‌های هسته‌ای ما عملیات‌های تروریستی ترور کردن سرداران ما در سوریه در عراق در لبنان در دیگر مناطق توسط آنها اتفاق افتاده است، حرکت تنبیه متجاوز آغاز یک درگیری و جنگ گسترده نبود .


‏رژیم صهیونیستی به خاک ما حمله کرد به مقامات رسمی مستشاران نظامی ما در سوریه ضربه زد و کارکنان سپاه پاسداران ما را به شهادت رساندند. و توسط یکی از قوای مسلح که سپاه پاسداران هست یک تنبیه دریافت کرد آن هم زدن و نابود کردن مراکز فرماندهی همان عملیات‌های تروریستی بنابراین هدف این بود و به دنبال درگیری گسترده نبود هدف کشتار نبود هدف تخریب گسترده نبود هدف حمله به مناطق غیر نظامی حتی زیر ساخت‌های خاص نبود هدف حمله به دو یا سه پایگاهی بود که فعالیت‌های جاسوسی و تروریستی انجام می‌دادند و به طور کامل هم محقق شد.


حالا این جنگ رسانه‌ای که دشمن راه انداخته و بعضی از تصاویر خنده آوری که کارشناسان نظامی نه مطلعین نظامی نه حتی افراد عادی وقتی با این تصاویر و گزارش ها مواجه میشن خنده‌شان می‌گیرد.
استقرار سامانه های پدافندی در چند دهه اخیر هم بسیار تلاش کردند که سامانه های پدافندی چند لایه و اشکال مختلف در سرزمین اشغالی با آن مساحت کوچک که وقتی که ایران تصمیم و اراده به عملیات گرفت سامانه های پدافندی متحرک ایالات متحده توسط کشتی های جنگی پدافند های هوا پایه و زمین پایه فرانسه انگلیس بعضی از کشورهای عربی منطقه اینا اومدن به کمک او و اون پدافند تبدیل کردن پنج لایه و شش حتی از جنگنده ها استفاده کردن برای اینکه از رسیدن موشک ها و پهباد ها و راکت ها به مرز سرزمین اشغالی هم جلوگیری کند


این پهپاد‌ها و موشک ها از نواحی مختلف که بعضی از اینها از نقاطی شنیده شدن که حتی برای خروج از مرزهای خودمون ۷۰۰ کیلومتر مسیر رو طی کرد از مرزهای ایران برسن به مقصد ۱۸۰۰ کیلومتر کمتر و بیشتر مسافت رو طی کردند بعضی از این پرتابه‌هایی که به سمت دشمن شلیک شد. قدرت پرتابگرهای ما مدیریت اینها،کنترل اونها برای قرار گرفتن در مسیر درست به سمت هدف و منحرف نشدند مورد اصابت اشتباه قرار نگرفتن با اختلال های جنگال و جنگ الکترونیک و اینا همه مسائل فنی بسیار پیچیده این عملیات بزرگ است .



ریز پرندههای رو در واقع طراحی کردند که از خاک ایدان پرواز و در خاک ایران توسط پدافند اصفهان مورد اصابت قرار گرفتند. و عوامل آن در اصفهان دستگیر شده بودند. در حدی که دوست ها لازم داشت فعال شدن در اصفهان و حرکت گرفتن و البته در فضای رسانه ای بیشتر مایه مضحکه امت اسلام بود.

سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هوشمندی موسسین سپاه پاسداران و هوشمندی حضرت امام ره و شاگردان او رو که به حمایت از این نهاد مقدس پرداختند . باعث شدند تشکیل بشود و یکی از ارکان و نهادهای انقلابی جمهوری اسلامی ایران شکل بگیرد، که الحمدلله مایه فخر نه ایران اسلامی بلکه تمام آزادگان جهان است گرامی این روز را و تبریک عرض می‌کنیم خدمت عزیزانی که به طور مستقیم در این نهاد مقدس توفیق خدمت دارند لباس سبز مقدس رو به تن دارند انشالله که انجام عملیات خود موفق باشند


در رابطه با طرح نور احساسات و حمایت معنوی و گفتاری و لفظی و عملی عموم مردم ما که متدین و انقلابی مدار هستند. بحث عفاف حجاب فقط یک واجب شرعی نیست کسی بگوید چرا به این واجب یک سبک زندگی و یک بستر حفظ پاکی جامعه است. حجاب هم یک نماد است که برداشتن او پایان راه نیست، آغاز راه است برای از بین بردن خانواده‌ها از بین بردن بنیان جامعه و رها کردن شریعت و از بین بردن فضایل اخلاقی در جامعه، همه حساسیم همه ما نسبت این طرح حامی هستیم .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.