تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 - 17:03
کد خبر : 1879

امام جمعه سرخه:

امام جمعه سرخه:

نماینده محترم ولی فقیه در شهرستان سرخه در دیدار با مسئولان و جهادگران بسیج سازندگی سرخه ضمن عرض تبریک هفته بسیج سازندگیتاکیدات و پیشنهادات ارزشمندی فرمایش کردند که به شرح ذیل است: با توجه به اقدامات و فعالیت های بسیج سازندگی در عرصه های مختلف جهادی، خواستار تغییر در شیوه ی اطلاع رسانی خدمات انجام



نماینده محترم ولی فقیه در شهرستان سرخه در دیدار با مسئولان و جهادگران بسیج سازندگی سرخه ضمن عرض تبریک هفته بسیج سازندگی
تاکیدات و پیشنهادات ارزشمندی فرمایش کردند که به شرح ذیل است:

با توجه به اقدامات و فعالیت های بسیج سازندگی در عرصه های مختلف جهادی، خواستار تغییر در شیوه ی اطلاع رسانی خدمات انجام شده، جهت هرچه بهتر دیده شدن اقدامات بسیج سازندگی در نظر مردم شدند.
                                                                    همچنین ایشان تاکید بر پیگیری پروژه های نا تمام و عام المنفعه و اقدامات لازم در بحث آبرسانی و مسکن جهت تامین ماشین آلات از سوی بسیج سازندگی را داشتند.


حجت الاسلام والمسلمین اشرف خاطرنشان کردند با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با معلمان، درخصوص اهمیت گروه جهادی، باید از ظرفیت جوانان و نوجوانان ، با نگاه ملی ،اجتماعی و اخلاقی آنها، از حضور دانش آموزان در گروه های جهادی استقبال کرد .
                             
امام جمعه محترم شهرستان سرخه با اشاره به برکت کار های جهادی و تجربه ی پیشین ایشان از سالهای گذشته تا کنون ، پیشنهاد بر ثبت و ایجاد یک گروه جهادی شاخص با حضور پیشکسوتان، بزرگان، جوانان و نوجوانان جهت انجام کارهای جهادی به صورت هفتگی در عرصه های مختلف تاکید کردند.
                       
و در آخر به این نکته متذکر شدند که گروه های جهادی صرفا مختص به شهرستان و رورستاهای آن نباشند و به صورت گروهی در دیگر شهرستان ها و روستا های مختلف استان های کشور اعزام شوند و در حوزه کارهای جهادی فعالیت کنند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.