تاریخ انتشار : سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 - 12:11
کد خبر : 1912

کار گروه آسیب های اجتماعی

مصوبات جلسه آسیب های اجتماعی محلات

مصوبات جلسه آسیب های اجتماعی محلات

با عنایت به آسیب پذیری در برخی محلات شهر سرخه ناشی از اجاره منزل توسط افراد دارای مسئله اجتماعی و… مقرر گردید کلیه واحد‌های مسکونی دارای مالکیت غیر ساکن در شهر سرخه که در اجاره و رهن افراد غیر بومی می باشند شناسایی و در جلسات بعد تصمیم سازی گردد. مقرر گردید: شهرداری سرخه نسبت

با عنایت به آسیب پذیری در برخی محلات شهر سرخه ناشی از اجاره منزل توسط افراد دارای مسئله اجتماعی و… مقرر گردید کلیه واحد‌های مسکونی دارای مالکیت غیر ساکن در شهر سرخه که در اجاره و رهن افراد غیر بومی می باشند شناسایی و در جلسات بعد تصمیم سازی گردد.

مقرر گردید: شهرداری سرخه نسبت به تخریب و یا مسدود سازی دسترسی منازل مخروبه مستعد کانون های تجمع افراد معلوم الحاق و مخل نظم اجتماعی اقدام و مستندات با هدف تنویر افکار عمومی در فضاهای مجازی بارگزاری و اطلاع رسانی گردد.(شناسایی مالکان ساختمان های مخروبه و یا در معرض تخریب و هماهنگی با مالکان جهت دیوارکشی و مسدود نمودن در و پنجره ها مورد تاکید می باشد).

هماهنگی و برنامه ریزی به منظور بازدید اعضای کارگروه (انتظامی_سپاه_دادگستری_شهرداری و شورای شهر) از محله های کمتر توسعه یافته و بافت فرسوده شهر سرخه از سوی شهرداری صورت پذیرد.

با عنایت به افزایش رفتار های هنجار شکن و نامتعارف توسط تعدادی از خانواده های ساکن در شهر سرخه مقرر گردید: مراتب توسط دستگاه متولی(سپاه_نیروی انتظامی و دستگاه قضایی) مورد پیگیری و در جلسه آتی نتیجه اقدامات از سوی سپاه ناحیه شهرستان گزارش گردد.

مقرر گردید: اتباع ذی نفوذ و متنفذ از سوی معتمدین محلات شناسایی و ضمن ارسال لیست اتباع مذکور به دبیرخانه کارگروه جلسه تبیین و توجیه افراد در اسرع وقت تشکیل گردد.

مقرر گردید: موضوع آسیب پذیری فرهنگی و اجتماعی برخی بناهای دارای ثبت میراث فرهنگی در جلسه مشترک شهرداری و میراث فرهنگی مورد بررسی و تصمیمات لازم صورت پذیرد.

با توجه به آثار سوء و بعضاً نارضایتی اجتماعی از کثرت سکونت برخی افراد مجرد در تعدادی از منازل اجاره ای شهرستان، مقرر گردید: منازل دارای سکونت اتباع خارجی و یا افراد غیر بومی (مجرد) در محلات شناسایی و در جلسات آتی تصمیم سازی گردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.