تاریخ انتشار : سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 - 16:42
کد خبر : 1923

کمک ۴ میلیارد ریالی هلال احمر سرخه به نیازمندان

کمک ۴ میلیارد ریالی هلال احمر سرخه به نیازمندان

رئیس جمعیت هلال‌احمر سرخه گفت: در سال گذشته چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال با اجرای طرح هلال رحمت (توزیع بسته‌های غذایی) به نیازمندان این شهرستان کمک شده است.مرتضی زرگر، رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرخه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سرخه اظهار کرد: در سال گذشته توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان بی‌بضاعت در

رئیس جمعیت هلال‌احمر سرخه گفت: در سال گذشته چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال با اجرای طرح هلال رحمت (توزیع بسته‌های غذایی) به نیازمندان این شهرستان کمک شده است.
مرتضی زرگر، رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرخه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سرخه اظهار کرد: در سال گذشته توزیع بسته‌های لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان بی‌بضاعت در قالب طرح ارمغان مهر به ارزش ۸۷۰ میلیون ریال  انجام شده است.
وی بیان کرد: برنامه‌های انجام شده جمعیت هلال‌احمر در سال ۱۴۰۲ علاوه بر کمک‌های دارویی و درمانی و اهدای لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند، تشکیل پرونده‌های حمایتی جهت بیماران نیازمند و واریز به حساب مددجویان به ارزش ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بوده است.
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرخه اضافه کرد: تهیه و توزیع غذا به مناسبت‌های مختلف توسط اعضای داوطلب و خانه‌های هلال، اجرای برنامه یلدانه و برنامه اهدای خون در طول سال از دیگر اقدام‌های انجام شده جمعیت هلال‌احمر سرخه بوده است.
وی افزود: برگزاری دوره آموزش‌های کمک‌های اولیه، مخاطرات، دوره اقدامات داوطلبانه، دوره عمومی امداد و عمومی نجات، دوره تخصصی پیش بیمارستانی، دوره تخصصی حمایت روانی، دوره تخصصی ارتباطات و دوره تخصصی پیمایش از اقدام‌های جمعیت هلال‌احمر سرخه در سال گذشته است.
رئیس جمعیت هلال‌احمر سرخه بیان کرد: واحد داوطلبان این جمعیت با ۹ خانه هلال در این شهرستان و با هدف ارتقای سطح ایمنی و بالا بردن سطح آگاهی مردم در حال فعالیت است.
زرگر گفت: اعزام اعضای جوانان به اردوی مشهد مقدس در قالب طرح قدم تا قدم تا بهشت، اعزام اعضای جوانان به عتبات عالیات کربلا در اربعین، اعزام ۲ گروه دانش‌آموزی دختر و پسر به مسابقات استانی دادرس و راهنمایی مسافران نوروزی در طول نوروز ۱۴۰۲ توسط جوانان، از کارهای انجام شده توسط این نهاد بوده است.
وی تصریح کرد: برگزاری مانور زلزله در ۲۵ مرکز آموزشی شهرستان سرخه، برگزاری طرح همتا در مدارس منتخب، کاشت نهال در دانشکده پیراپزشکی سرخه و اعزام تیم سحر جوانان به اردوگاه بندر انزلی از دیگر برنامه‌های اجرا شده این جمعیت در سال ۱۴۰۲ بوده است.
زرگر عنوان کرد: افرادی که علاقه‌مند به گذراندن دوره‌های همگانی جمعیت هلال‌احمر هستند، می‌توانند با مراجعه به شعبه جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرخه نسبت به ثبت‌نام در دوره‌های امداد و کمک‌های اولیه اقدام کنند.

منبع : خبرگزاری فارس

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.