تاریخ انتشار : سه شنبه 1 خرداد 1403 - 18:27
کد خبر : 2018

استاندار سمنان: راهبرد «شهید خدمت» برای خانه‌دارشدن جوان‌ها ادامه یابد

استاندار سمنان: راهبرد «شهید خدمت» برای خانه‌دارشدن جوان‌ها ادامه یابد

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی روز سه شنبه در نشست شورای مسکن استان سمنان در سالن یادگار امام(ره) استانداری افزود: همانطور که برای «سیدالشهداء خدمت» شهید آیت الله دکتر رئیسی خانه‌دارشدن جوانان و افراد بدون مسکن اهمیت داشت، اقدام‌ها در حوزه نهضت ملی مسکن با قدرت ادامه یابد. وی تاکید کرد: آیت الله رئیسی به


به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی روز سه شنبه در نشست شورای مسکن استان سمنان در سالن یادگار امام(ره) استانداری افزود: همانطور که برای «سیدالشهداء خدمت» شهید آیت الله دکتر رئیسی خانه‌دارشدن جوانان و افراد بدون مسکن اهمیت داشت، اقدام‌ها در حوزه نهضت ملی مسکن با قدرت ادامه یابد.

وی تاکید کرد: آیت الله رئیسی به صورت مستمر به دلیل اهمیت موضوع، در تمام جلسات شورای عالی مسکن شرکت می کرد و باید در این مسیر بیش از پیش و با جدیت بیشتر پیگیر امور بود تا روح شهید والامقام از ما راضی باشد.

استاندار سمنان: راهبرد «شهید خدمت» برای خانه‌دارشدن جوان‌ها ادامه یابد

به گفته استاندار سمنان، امروز باید در راستای تاکیدهای مقام معظم رهبری، پیگیری مباحث و مسائل مردم را بیش از پیش با قدرت و جدیت ادامه داد.

وی بیان کرد: شهید حسین امیرعبداللهیان انسانی متواضع، پیگیر و انقلابی بود که در بحث پیگیری و برگزاری اجلاسیه مجاهدین در غربت همواره همراهی و مساعدت بسیاری داشت.

بیشتر بخوانید

استاندار سمنان یادآور شد: بانک‌های عامل استان نیز ضرورت دارد تا در بحث تسریع در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن به منظور پیشبرد اهداف در این حوزه اهتمام جدی داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان هم در این نشست گفت: تقسیم‌بندی متقاضیان جهت دریافت تسهیلات بانکی در شهرستان‌های استان از سوی این اداره کل انجام می‌شود.

سیدمحمد حسینی طباطبایی افزود: در سمنان یکهزار و ۲۰۰ متقاضی مسکن خودساز وجود دارد  که بخشی از آن‌ها به بانک مسکن و بقیه به سایر بانک‌ها برای دریافت تسهیلات معرفی می‌شوند.

وی یادآور شد: در سمنان طرح انبوه‌ساز به تعداد ۲ هزار واحد تعریف شده است که یکهزار واحد به کارگزاری بنیاد مسکن و یکهزار واحد باقی‌مانده به قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) واگذار می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی سمنان بیان کرد: به‌دلیل تقاضای وزارت راه و شهرسازی باید ریزعملکرد تامین خدمات زیربنایی در طرح‌های نهضت ملی مسکن به صندوق ملی مسکن به منظور تعیین تکلیف کارکرد گذشته و سهم استان ارائه شود.

در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان حدود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است.

سی و یکم فروردین ۱۴۰۳ با حضور آیت الله رئیسی، رییس جمهور، جشن واگذاری زمین به واجدان شرایط طرح جوانی جمعیت در قالب طرح نهضت ملی مسکن برگزار شد و بیش از یکهزار و ۱۵۷ قطعه زمین به صورت رایگان در اختیار افراد واجد شرایط استان قرار گرفت.

۷۴۰ واحد مسکونی در بخش‌های خودساز و انبوه‌ساز در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر سمنان پیشرفت ۶۵ درصدی در ساخت دارد و در یکی از بزرگترین سایت‌های ویلاسازی کشور در دامغان و بزرگترین سایت احداث واحد مسکونی نیروهای مسلح در شاهرود نیز با ظرفیت بالغ بر ۷۰۰ واحد مسکونی در حال ساخت است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.