تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 خرداد 1403 - 11:06
کد خبر : 2020

امام جمعه سرخه گفت

هیچ نقطه سیاه و خاکستری در عملکردش وجود نداشت

هیچ نقطه سیاه و خاکستری در عملکردش وجود نداشت

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود نطنزی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «سرخه آنلاین» با اشاره به شهادت رئیس‌جمهور، در خصوص ویژگی‌های بارز این شهید، گفت: مردم‌داری، جهادی بودن، پاک‌دستی، تواضع و فروتنی از خصوصیات برجسته شهید سید ابراهیم رئیسی بود. حجت‌الاسلام‌والمسلمین نطنزی با اشاره به اینکه رئیسی مردی پرتلاش و خستگی‌ناپذیر بود، اظهار کرد: طبق فرموده پیامبر

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود نطنزی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «سرخه آنلاین» با اشاره به شهادت رئیس‌جمهور، در خصوص ویژگی‌های بارز این شهید، گفت: مردم‌داری، جهادی بودن، پاک‌دستی، تواضع و فروتنی از خصوصیات برجسته شهید سید ابراهیم رئیسی بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نطنزی با اشاره به اینکه رئیسی مردی پرتلاش و خستگی‌ناپذیر بود، اظهار کرد: طبق فرموده پیامبر اکرم (ص) دو خصلت داریم که بالاتر از آن چیزی نداریم؛ مسئله ایمان به خدا و خدمت‌رسانی به بندگان است که ایمان یک امر درونی و مراتب و درجاتی دارد و دومین ویژگی خدمت‌رسانی به مردم است.

وی افزود: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی مصداق و وارث این روایت پیامبر اکرم (ص) بود هم مؤمن بالله، مؤمن به رسول‌الله و مؤمن به ولی‌فقیه زمانش بود و از سویی در امر خدمت‌رسانی به مردم سرآمد روزگار بود.

امام‌جمعه موقت شهرستان سرخه ادامه داد: مقام معظم رهبری در مورد این شهید والامقام دو ویژگی مردمی و جهادی بودن و پاک‌دستی، تواضع و فروتنی را به‌صورت برجسته مطرح کردند.

نطنزی همچنین تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی روحیه مردمی داشت و به‌صورت چهره‌به‌چهره با مردم گفتگو می‌کرد.

وی در مورد ویژگی‌های این شهید والا مقام اظهار داشت: مردمی و جهادی بودن، پاکدستی و تواضع از ویژگی‌های شهید والا مقام شهید حضرت آیت الله رئیسی بود.

نطنزی اظهار کرد: به صورت چهره به چهره سفری که به استان سمنان داشت در شورای اداری استان سمنان یک جمله را گفت که سفر ما به عدد محدود نخواهد شد اینکه من دو سفر به استان سمنان بروم و دیگر سفری نداشته باشم، نه برای حل مشکلات مردم ده‌ها سفر خواهم کرد به استان‌ها و شهرستان‌ها تا مشکلات مردم حل شود.

وی با بیان اینکه پاک‌دستی، تواضع و فروتنی این شهید از حضور و سمتش در بخش‌های مختلف دستگاه‌های دولتی همچون بازرسی کل کشور، دستگاه قضایی بود و در قوه مجریه برای ما نمایان شد، اظهار کرد: هیچ نقطه سیاه و خاکستری در عملکردش وجود نداشته و هرچه مسئولیت‌هایش بیش‌تر، فروتنی و تواضعش فزونی می‌یافت.

امام‌جمعه موقت سرخه با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص شهید رئیسی بیان کرد: رئیسی خستگی را نمی‌شناخت، تلاش بی‌وقفه و خدمت‌رسانی به‌تمام‌معنا می‌کرد و خدمتگزار صمیمی و مخلص بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.