تاریخ انتشار : جمعه 4 خرداد 1403 - 19:20
کد خبر : 2044

امام جمعه سرخه

پیام رهبری آب روی آتش بود

پیام رهبری آب روی آتش بود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سرخه آنلاین»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی اشرف در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به پایان مجلس یازدهم گفت: این مجلس فعالیت‌های خوبی در عرصه بودجه‌ریزی، قانون‌گذاری و سیاست‌های کلان انجام داد و جهت‌گیری‌های کلانی داشت که گاهی کشور را از برخی از بن‌بست‌ها نجات داد و روند حرکت کشور را

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سرخه آنلاین»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی اشرف در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به پایان مجلس یازدهم گفت: این مجلس فعالیت‌های خوبی در عرصه بودجه‌ریزی، قانون‌گذاری و سیاست‌های کلان انجام داد و جهت‌گیری‌های کلانی داشت که گاهی کشور را از برخی از بن‌بست‌ها نجات داد و روند حرکت کشور را سرعت بخشید و مشکلات معضلات را حل کرد.

 

امام‌جمعه سرخه افزود: مجلس دوازدهم که در این هفته آغاز می‌شود و آغاز به کار می‌کند امیدواریم که محاسن مجلس یازدهم را داشته باشد.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اشرف با اشاره به حادثه شهدای خدمت گفت: رهبری درخصوص حضرت آیت‌الله آل هاشم که به فیض شهادت نائل آمدند، فرمودند که امام‌جمعه معتبر تبریز در بین تمام جوانان انقلابی در سرتاسر کشور و حتی بین ائمه جمعه جوان‌تر به‌غیراز ایشان الگو و محبوب بودن و اعمال و روش ایشان گسترش پیدا می‌کرد.

 

وی با اشاره به شهادت حسین امیر عبداللهیان گفت: مکتب بسیار درخشانی همراه باعزت حکمت و مصلحت و درعین‌حال تواضع حداکثری داشت معمولاً این افراد دیپلمات یک رفتار خاص و دور از عامه مردم دارند.

 

به گفته امام‌جمعه سرخه، این شهید یک انسان بسیار متواضع و بسیار خاکی و ارتباط گیرنده با مردم بود.

 

اشرف با اشاره به خصوصیات شهید آیت‌الله رئیسی، گفت: شهید رئیسی تراز بالایی از خدمت را نشان داد که خدا را شاکریم که در جمهوری اسلامی از این نشانه‌ها و ازاین‌دست مسئولین در بین مردان و زنان فراوان است.

 

وی همچنین تصریح کرد: پدیده شگفت‌آوری در تبریز، قم، تهران، بیرجند، مشهد، زنجان، نجف‌آباد، مراغه و شهرری رخ داد. چگونه این مردم به سر و سینه می‌زدند؟ چگونه اشک می‌ریختند؟ چه کسی به این قدم‌ها توان داد که حضور پیدا کرده و دشمن ‌را ناامید کنند که نشانه عنایت خداست.

 

 

امام‌جمعه موقت سرخه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شهدای اخیر، بیان کرد: رهبری در دیدار هیئت‌های دیپلماتیک دنیا گفتند ما فرد بسیار عزیز و با کفایتی را از دست دادیم و توصیف‌های متعدد در دیدار خانواده ایشان فرمودند ما یکی از بهترین عناصر در زیر آسمان و در بین تمام مردم دنیا یکی از بهترین عناصر را از دست دادیم.

 

به گفته امام‌جمعه سرخه؛ حضرت آقا پیامی که دادند آبی بر آتش بود و دل مردم را آرام کرد که هیچ خدشه‌ای در ادامه روند مدیریت کشور ایجاد نخواهد شد.

 

وی افزود: وزیر بهداشت بعد از تشییع و تدفین حضرت آیت‌الله رئیسی در مشهد یک مجموعه بیمارستانی را افتتاح کردند که نشان از این است که خدمت یک‌لحظه وقفه در آن رخ نخواهد داد.

 

 

اشرف با بیان اینکه مردم دقت داشته باشند قانون اساسی مترقی، اسلامی و مردمی است، گفت: اگر رئیس‌جمهور دچار حادثه شد تا پایان دولت، معاون اول یا رؤسای قوا کار را اداره می‌کنند و ظرف ۵۰ روز یعنی کمتر از دو ماه دوباره باید با آرای مردم تصمیم گرفته شود که چه کسی اداره امور جامعه را عهده داشته باشد. این اتفاق خیلی مهم است، نشان از هوشمندی نویسندگان قانون اساسی و باور واقعی جمهوری اسلامی است.

 

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.