تاریخ انتشار : شنبه 5 خرداد 1403 - 16:36
کد خبر : 2070

امام جمعه موقت سمنان

خون شهدا بر توطئه‌های دشمن خط بطلان کشید

خون شهدا بر توطئه‌های دشمن خط بطلان کشید

  به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سرخه آنلاین» حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین مهدوی‌نژاد در جمع عزاداران سرخه با اشاره به ولایت‌مدار بودن آیت‌الله رئیسی، گفت: یکی از اعمال بزرگ این شهید خدمت به خلق بود و در این راه آرامش نداشت و تلاش مضاعفی داشت برای اینکه بتواند خدمت کند. حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی‌نژاد با اشاره به دوران

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سرخه آنلاین» حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین مهدوی‌نژاد در جمع عزاداران سرخه با اشاره به ولایت‌مدار بودن آیت‌الله رئیسی، گفت: یکی از اعمال بزرگ این شهید خدمت به خلق بود و در این راه آرامش نداشت و تلاش مضاعفی داشت برای اینکه بتواند خدمت کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی‌نژاد با اشاره به دوران ریاست‌جمهوری رئیسی، اظهار کرد: در مسئولیت‌های مختلف کارهای نوآورانه انجام می‌داد.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید آیت‌الله رئیسی، بیان کرد: هرکجا که مشکل بود به‌سرعت حاضر بود آن وقتی که شهید به کردستان رفت شاید خیلی‌ها وحشت امنیت آنجا را داشتند؛ اما رئیسی آنجا حاضر بود و به دیدار مردم رفت و بل مغازه‌داران نیز صحبت کرد و از نزدیک پیگیر مشکلات آنها شد.

وی با بیان اینکه کار شهید رئیسی مخلصانه بود، اظهار کرد: رئیس‌جمهور به فکر آینده خودش نبود و فقط فکرش خدمت به مردم بود لذا حرکاتی که انجام می‌داد یک حرکات اساسی و ریشه‌ای بود.

به گفته امام‌جمعه موقت سمنان، همه تلاش کردند که او را زیر سؤال ببرند، که بعد از شهادتش جمعیت‌ مردم شهیدپرور در تهران، قم، مشهد مشاهده کردید که همه‌وهمه جامه عزا پوشیدند و عزاداری کردند.

وی با اشاره به کلام مقام معظم رهبری در مورد شهید رئیسی، گفت: رئیس‌جمهور مردمی، پر تلاش و باکفایت بود و ولایت محور کاری او بود.

مهدوی‌نژاد با اشاره به دوران شهادت شهید بهشتی، گفت: اختلاف مسئله‌ای که بنی‌صدر و ایادی‌اش به کمک شیطان‌های دیگر ایجاد کرده بودند جو بزرگی در مملکت ایجاد کرده بود که خون شهید بهشتی و یارانش همه را شست و جو مملکت را انقلابی و اسلامی کرد.

وی همچنین تصریح کرد: در سال‌های اخیر خیلی‌ها داشتند دم از آمریکا و غرب می‌زدند و به دنبال این بودند که دوباره ما را به بردگی آمریکا و غرب بکشانند و حتی گاهی به ذهن هم می‌آمد که شاید راه درست آن است؛ اما خون سردار سلیمانی نشان داد حق کجاست و خون آیت‌الله رئیسی خط بطلان بر آرمان‌های دشمنان کشید.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.