تاریخ انتشار : یکشنبه 13 خرداد 1403 - 14:02
کد خبر : 2147

فرمانده سپاه پاسداران سرلشکر سلامی

فرمانده سپاه پاسداران سرلشکر سلامی

سرلشکر سلامی: امروز شعارهای ملت ایران در دانشگاه‌های جهان تکرار می‌شود امروز فرضیۀ احتمال جنگ علیه ایران و گزینه های روی میز باطل شده است. برای همین می‌بینید تحولات اقتصادی مستقل از پیامدهای سیاسی و نظامی در کشور حرکت خود را ادامه می‌دهد. همۀ امید ما به جوانان این سرزمین است. شما باید با اراده

سرلشکر سلامی: امروز شعارهای ملت ایران در دانشگاه‌های جهان تکرار می‌شود

امروز فرضیۀ احتمال جنگ علیه ایران و گزینه های روی میز باطل شده است. برای همین می‌بینید تحولات اقتصادی مستقل از پیامدهای سیاسی و نظامی در کشور حرکت خود را ادامه می‌دهد.

همۀ امید ما به جوانان این سرزمین است. شما باید با اراده و مصمم برای ساختن هرچه بهتر ایران قدرتمند، همت خود را به کار بگیرید. ایران امروز یک قدرت جهانی است. ایران شکست‌ناپذیر است.

ایران برای رسیدن به هدف های خود مصمم و درحال حرکت است. امروز شعارهای ملت ایران در دانشگاه‌های آمریکا تکرار می‌شود و آنچه آنها پژواک می‌کنند از  این فرهنگ غنی و منزلت قوی ایران نشئت گرفته است.

امروز دشمنان ما یعنی آمریکایی‌ها‌، صهیونیست ها و بخش‌هایی از اروپا در انزوا قرار دارند و به لحاظ اخلاقی و سیاسی سقوط کردند و رفتارشان برخلاف شعارهایشان است، اما ایران به عنوان یک کشور شرافتمند، مستقل و با فرهنگ قوی در جهان امروز شناخته می شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.