تاریخ انتشار : شنبه 26 خرداد 1403 - 18:48
کد خبر : 2367

امام جمعه شاهرود:
رئیس‌جمهور پای کار ولایت را برگزینیم

امام جمعه شاهرود:رئیس‌جمهور پای کار ولایت را برگزینیم

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عباس امینی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به شخصیت ولایت‌مدار شهید جمهور گفت: در انتخابات پیش‌رو باید فردی انتخاب شود که رهرو مکتب شهید رئیسی و ولایت‌مدار و مردم‌دار باشد. ‌‌‌‌‌‌ وی در ادامه افزود: رئیس‌جمهور آینده باید علاوه بر داشتن روحیه ولایت‌مداری کارآمد و بن‌بست‌شکن باشد،

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عباس امینی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به شخصیت ولایت‌مدار شهید جمهور گفت: در انتخابات پیش‌رو باید فردی انتخاب شود که رهرو مکتب شهید رئیسی و ولایت‌مدار و مردم‌دار باشد. ‌‌‌‌‌‌

وی در ادامه افزود: رئیس‌جمهور آینده باید علاوه بر داشتن روحیه ولایت‌مداری کارآمد و بن‌بست‌شکن باشد، مردم آگاه هستند و این تلاش‌ها را قدر می‌دانند و به کسی رأی می‌دهند که خدمتگزار و مردمی باشد.

امام جمعه  شاهرود با اشاره به حضور حماسی آحاد مردم در مراسم تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانش گفت: مشارکت و حضور مردم در انتخابات باید حماسه‌ای دیگر خلق کند.

امینی تصریح کرد: تفکرات و رجل مختلف نباید فضای انتخابات را به‌سوی دوقطبی شدن ببرند و ملت را از مشارکت در انتخابات بازدارند و در مقابل مردم باید با هوشیاری نقش خودشان را در سرنوشت کشور ایفا کنند.

وی همچنین تأکید کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح می‌تواند باعث پیشرفت کشور و مانع از عقب‌گرد شود.

امینی با بیان اقدامات شاخص رئیس‌جمهور شهید در شهرستان شاهرود گفت: از مهم‌ترین اقدامات وی بحث مسکن بود، و متأسفانه شاهد بودیم در دولت قبل اقدامی دراین‌خصوص صورت نگرفت؛ اما در دوره آیت‌الله رئیسی و سفر اخیر وی ۹ هزار و ۵۰۰ واحد شامل زمین های مسکونی و واحدهای ساخته و آماده تحویل داده شد.

وی در نهایت ابراز کرد: آیت‌الله رئیسی در بحث زیرساخت هم اقدامات شاخصی انجام دادند که به نوبه خود شاهکار بود و در سفر اخیر وی وعده‌هایی درباره آب پایدار شهرستان شاهرود داده شد و امیدواریم در دولت آینده شاهد تحقق آن باشیم.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.