تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 خرداد 1403 - 17:45
کد خبر : 2651

مجمع علما و روحانیون استان سمنان :

حمایت مجمع علما و روحانیون استان سمنان از وحدت نیروهای انقلاب

حمایت مجمع علما و روحانیون استان سمنان از وحدت نیروهای انقلاب

حمایت مجمع علما و روحانیون استان سمنان از وحدت نیروهای انقلاب مجمع علما و روحانیون استان سمنان در بیانیه‌ای در آستانه انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد: از وحدت و یکپارچگی بین نیروهای انقلاب برای تشکیل جبهه واحد و رسیدن به نقطه مشترک حمایت می‌کند و از همه دلسوزان درخواست می‌کند، برای رسیدن به این امر

حمایت مجمع علما و روحانیون استان سمنان از وحدت نیروهای انقلاب

مجمع علما و روحانیون استان سمنان در بیانیه‌ای در آستانه انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد: از وحدت و یکپارچگی بین نیروهای انقلاب برای تشکیل جبهه واحد و رسیدن به نقطه مشترک حمایت می‌کند و از همه دلسوزان درخواست می‌کند، برای رسیدن به این امر مهم تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مجمع علما و روحانیون استان سمنان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد.در این بیانیه آمده است: ملت بزرگ ایران در پی یک حادثه ناگوار با از دست دادن رئیس‌جمهوری مخلص، مردمی، فداکار و پرتلاش که به درستی خادم الرضا و شهید جمهور نام گرفت در آستانه انتخاباتی بسیار مهم و زودهنگام قرار گرفته که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت در نظر دارد آن را به مکملی برای آن بدرقه تاریخی و باشکوه در مراسم تشییع رئیس‌جمهور شهید و شهدای عزیز خدمت قرار دهد. در ادامه می‌خوانیم، در برگزاری انتخابات هشتم تیرماه چند نکته اساسی وجود دارد:۱- در هشتم تیرماه تمام نگاه دنیا به جمهوری اسلامی ایران و نقش‌آفرینی مردم عزیز معطوف خواهد بود. وفاداری مردم به نظام، دلبستگی به ایران و پایبندی به ارزش‌ها و تداوم راه امام و شهدا زیباترین صحنه‌ای بوده که در چنین نقاط عطفی ملت ایران پیش روی جهانیان قرارداده و مطمئن هستیم این بار نیز اینگونه خواهد بود.

۲- چنان‌که مقام معظم رهبری فرمودند در این دوره از انتخابات مشارکت مسأله اول و اساسی است. مردم بصیر و خبیر استان با درک عمیق و دقیق از اهمیت مشارکت و جایگاه آن در اقتدار بخشی و قدرت آفرینی برای کشور در مواجهه با تحولات و شرایط ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی قطعاً این پشتوانه عظیم را برای نظام در این مقطع تاریخی فراهم خواهد کرد.۳- انتخاب فرد اصلح در این دوره بی‌نهایت اهمیت دارد. تجارب گوناگونی پیش روی ملت قرار دارد. ارزیابی مردم از دولت‌های مختلف، رویکردها و عملکردهای آن‌ها، تجربه با ارزشی است که در انتخاب بهترین فرد برای سپردن سکان مدیریت کشور در چهار سال آینده به مدد خواهد آمد. ملاک‌های فرد اصلح توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی مهم‌ترین ملاک رابطه فرد با انقلاب است. ویژگی برجسته مردم استان شهیدپرور، ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری است. علیرغم همه تبلیغات و جوسازی‌ها، بدون شک شما در انتخاب خود شاخص‌ها و ملاک‌های ولایت را و به ویژه ولایت مداری را ملاک عمل قرار خواهید داد.۴- اخلاق‌مداری مهم‌ترین تأکیدی است که رهبر معظم انقلاب در این دوره از انتخابات به نامزدها و هواداران آنان توصیه کردند. تجربه انتخابات قبلی نشان داده که مردم بی‌اخلاقی‌ها را برنمی‌تابند، بنابراین انتظار می‌رود این موضوع به جد موردی توجه نامزدها، ستادهای آنها، جریان‌های سیاسی و همه فعالان در عرصه انتخابات قرار گیرد.

۵- با شهادت آیت‌الله رئیسی، عملکرد واقعی او پیش روی ملت قرار گرفته و مردم به خوبی دریافته‌اند انتخاب یک رئیس‌جمهور مکتبی، مردمی، انقلابی و ولایت مدار می‌تواند منشأ خدمات بزرگ و توفیقات عظیمی برای کشور باشد. برای برون‌رفت از مشکلات موجود و رساندن ایران به قله افتخار هیچ راهی جز تداوم مسیر روشن رئیس‌جمهور شهید نیست و انتظار می‌رود مردم در انتخاب خویش فردی را بیشترین قرابت و نزدیکی به شهید آیت‌الله رئیسی داشته باشد.در این بیانیه تأکید شده است: مجمع علما و روحانیون از وحدت و یکپارچگی در بین نیروهای انقلاب برای تشکیل جبهه واحد و رسیدن به نقطه مشترک حمایت می‌کند و از همه دلسوزان درخواست می‌کند برای رسیدن به این امر مهم تلاش کنند.در ادامه آمده است: علما و روحانیون، نخبگان و گروه‌های مرجع، اساتید و صاحب‌نظران که با تمام وجود به انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن اعتقاد و باور دارند، در طول تاریخ انقلاب نقش به‌سزایی در هدایت و راهنمایی مردم بر عهده داشته و این بار نیز انتظار می‌رود، چون امینانی صادق و دلسوز در کنار مردم قرار گرفته و در قالب جهاد تبیین وظیفه و رسالت خود را به درستی ایفا کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.