تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 تیر 1403 - 8:37
کد خبر : 2853

مسئول تعلیم‌وتربیت سپاه ناحیه سرخه:

غدیر امتداد راه انبیاست

غدیر امتداد راه انبیاست

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوطالب قلیچی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «سرخه آنلاین» با اشاره به اهمیت واقعه غدیر، گفت: برخی مناسبت‌ها به تاریخ جهت دادند که یکی از آن روزها روز عید غدیر است که جهت ادامه تاریخ معنوی دینی سیاسی بشر را مشخص کرد. مسئول تعلیم‌وتربیت سپاه ناحیه سرخه با اشاره به اینکه بعد از

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوطالب قلیچی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «سرخه آنلاین» با اشاره به اهمیت واقعه غدیر، گفت: برخی مناسبت‌ها به تاریخ جهت دادند که یکی از آن روزها روز عید غدیر است که جهت ادامه تاریخ معنوی دینی سیاسی بشر را مشخص کرد.

مسئول تعلیم‌وتربیت سپاه ناحیه سرخه با اشاره به اینکه بعد از انبیا این مسیر هدایت توسط ولایت ادامه پیدا خواهد کرد، افزود: عید غدیر ادامه حیات معنوی مردم و مؤمنین است؛ لذا از همین جنبه بسیار حائز اهمیت است.

قلیچی با اشاره به جنبه هدایت بخشی غدیر افزود: غدیر ادامه‌دهنده راه انبیاست.

وی همچنین تصریح کرد: غدیر راه هدایت مردم است پس ما نسبت به این روز یک وظیفه‌ای داریم و آن هم بزرگداشت این روز است.

این کارشناس مذهبی افزود: در زندگی شخصی و اجتماعی خود نشان دهیم که این روز برای ما بزرگ است و به سازمان‌ها و نهادهای دولتی واگذار نکنیم و به صورت مردم‌نهاد و خودجوش پیش ببریم.

قلیچی تصریح کرد: این عید به‌عنوان مهمانی غدیر در منازل ما مانند عید نوروز که صله ارحام انجام می‌دهیم نهادینه شود.

مسئول تعلیم‌وتربیت سپاه ناحیه سرخه با اشاره به ولایت ولی‌فقیه در دوران غیبت افزود: تمسک به ولایت امیرالمؤمنین ادامه‌اش در دوره غیبت، تمسک به ولایت‌فقیه است؛ یعنی رجوع کنیم به سخنان ولی‌فقیه و از ایشان راهنمایی و هدایت را بخواهیم.

قلیچی خاطرنشان کرد: از عید غدیر امسال تا عید غدیر سال آینده یک عهدی با مولا امیرالمؤمنین داشته باشیم و سنت حسنه‌ای که ایشان انجام می‌دادند مثله یتیم‌نوازی، جهاد در راه خدا، انفاق را تمرین کرده و تا آن زمان در خود نهادینه کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.