تاریخ انتشار : جمعه 8 تیر 1403 - 7:11
کد خبر : 2911

هادی سیاسی شهرستان سرخه:

حضور در ماراتن سیاسی انتخابات وظیفه ماست

حضور در ماراتن سیاسی انتخابات وظیفه ماست

هادی سیاسی در سرخه گفت: ما وظیفه داریم در روز هشتم تیرماه در ماراتن بزرگ سیاسی انتخابات شرکت کنیم و محاسبات سیاسی دشمن را برهم زنیم. در آستانه انتخابات سرنوشت ساز هشتم تیرماه و باتوجه به اهمیت حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، علی دولتی هادی سیاسی در گفتگو با پایگاه خبری مرآت از

هادی سیاسی در سرخه گفت: ما وظیفه داریم در روز هشتم تیرماه در ماراتن بزرگ سیاسی انتخابات شرکت کنیم و محاسبات سیاسی دشمن را برهم زنیم.
در آستانه انتخابات سرنوشت ساز هشتم تیرماه و باتوجه به اهمیت حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، علی دولتی هادی سیاسی در گفتگو با پایگاه خبری مرآت از سرخه، عموم مردم را به حضور در پای صندوق های رأی دعوت کرد.
دولتی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درخصوص مشارکت در انتخابات و تعیین سرنوشت خویش، که فرمودند: این حماسه انتخابات، مکمل حماسه بدرقه شهیدان است، اظهار کرد: مؤلفه های بسیاری بعنوان ابزار قدرت در کشور وجود دارد، یکی از این مؤلفه ها انتخابات مردم با مشارکت حداکثری در پای صندوق های رأی است.
وی افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات، باعث افزایش ضریب امنیتی کشور در سطح منطقه و بین المللی و برهم زدن معادلات و محاسبات شوم دشمنان قسم خورده انقلاب می شود و این پیام را به جهانیان و خصوصاً جبهه کفر، استعمارگر و استثمارگر که در رأس آن شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار است، منعکس می کند که مردم جمهوری اسلامی این ساختار سیاسی را قبول داشته و پایبند به ارزش های اسلامی و گفتمان امامین انقلاب هستند.
هادی سیاسی تصریح کرد: حضور در انتخابات یک حق و تکلیف شرعی است و این حقی است که حاکمیت را به مردم داده و مردم باید از این حق خویش استفاده کرده و در انتخابات شرکت کنند.
دولتی با اشاره به اینکه باتوجه به بیانات مقام معظم رهبری، ما باید فرد اصلح را که در درجه اول، فردی است که به مبانی انقلاب و نظام اعتقاد قلبی داشته باشد را انتخاب کنیم، گفت: ما وظیفه داریم در روز هشتم تیرماه در ماراتن بزرگ سیاسی انتخابات شرکت کنیم و محاسبات سیاسی دشمن را برهم زنیم.
وی با بیان اینکه تاریخ بیانگر خلق حماسه های بسیار زیاد توسط ملت ایران است، خاطرنشان کرد: حماسه های ۸ سال دفاع مقدس، حضور در راهپیمایی روز قدس و ۲۲ بهمن، حماسه حضور در روز بصیرت، حماسه مبارزه با کرونا و حضور در انتخابات مختلف، بیانگر بصیرت مردم و مشارکت مردم در سطح جامعه است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.