تاریخ انتشار : سه شنبه 12 تیر 1403 - 8:28
کد خبر : 3039

حذف یارانه به قشر ضعیف آسیب می‌زند

حذف یارانه به قشر ضعیف آسیب می‌زند

حذف یارانه به قشر ضعیف آسیب می‌زند

حسین کنعانی‌مقدم در گفتگو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به اینکه آزموده را آزمودن خطاست، گفت: کسانی که مدعی ایجاد تحول در کشورند همان‌هایی هستند که در مسئولیت‌های قبلی خود نه پاسخگو بودن و نه طرح‌هایی را مطرح کردند که به نفع مردم باشد. کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به حضور

حسین کنعانی‌مقدم در گفتگو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به اینکه آزموده را آزمودن خطاست، گفت: کسانی که مدعی ایجاد تحول در کشورند همان‌هایی هستند که در مسئولیت‌های قبلی خود نه پاسخگو بودن و نه طرح‌هایی را مطرح کردند که به نفع مردم باشد.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به حضور طیب‌نیا وزیر اقتصاد دولت روحانی در ستاد پزشکیان، اظهار کرد: طیب‌نیا با دادن یارانه مخالف بود و دیدگاهش حذف آن است.

وی در ادامه افزود: با شرایط اقتصادی موجود کشور و رشد تورم و کاهش ارزش پول ملی؛ اگر یارانه‌ها در قالب نقدی یا غیرنقدی به مردم خصوصاً قشر متوسط و ضعیف جامعه داده نشود، در معیشت آنها مشکل ایجاد خواهد شد.

کنعانی‌مقدم با بیان اینکه انتظار مردم از رئیس‌جمهور آینده حل مشکلات اقتصادی و معیشتی است، گفت: رئیس‌جمهور آینده اگر بخواهد یارانه را حذف و افزایش قیمت بنزین داشته باشد، این موضوع سبب افزایش قیمت کالاهای دیگر شده و نهایتا مشکلات مردم دوچندان می‌شود.

این کارشناس تصریح کرد: متأسفانه مسعود پزشکیان در کارنامه خود کارهایی را انجام داده که باعث نگرانی مردم شده است.

وی با اشاره به توصیه‌های رهبری در رابطه با شاخص‌های کارگزاران و وزرای نامزدهای انتخاباتی، بیان کرد: فکر نکنید که خودشیفته آمریکا بودن باعث حل تمام مشکلات کشور می‌شود.

کنعانی‌مقدم تصریح کرد: کسی که انحراف در مواضع انقلاب داشته و نسبت به انقلاب و آرمان‌های امام شک و تردید دارد را انتخاب نکنید.

وی با اشاره به زمزمه‌های گرانی بنزین توسط مشاوران مسعود پزشکیان، گفت: بنزین شاه کلید تمام گرانی‌هاست.

کنعانی‌مقدم با بیان اینکه طرح افزایش قیمت بنزین باعث ایجاد فتنه‌ای جدید می‌شود، تصریح کرد: وقتی بنزین گران شود کالاهای اساسی در معیشت مردم نیز افزایش قیمت پیدا خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.