تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 تیر 1403 - 19:33
کد خبر : 3106

مجمع علما و روحانیون استان سمنان

حضور حداکثری و انتخاب اصلح دشمنان را از طمع‌ورزی به ایران ناامید می‌کند

حضور حداکثری و انتخاب اصلح دشمنان را از طمع‌ورزی به ایران ناامید می‌کند

گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مجمع علما و روحانیون استان سمنان در آستانه دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام حمایت از کاندیدای اصلح «سعید جلیلی» از آحاد مردم خواست تا با حضور پرشور پای صندوق‌های رأی بار دیگر نقشه‌های بدخواهان کشور عزیزمان را نقش بر آب کنند.در این بیانیه

گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مجمع علما و روحانیون استان سمنان در آستانه دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام حمایت از کاندیدای اصلح «سعید جلیلی» از آحاد مردم خواست تا با حضور پرشور پای صندوق‌های رأی بار دیگر نقشه‌های بدخواهان کشور عزیزمان را نقش بر آب کنند.در این بیانیه آمده است: انتخابات ریاست جمهوری، صحنه مشارکت شهروندان در تعیین سرنوشت خویش و انتخاب فردی اصلح با پشتوانه رأی مردم برای تصدی مسؤولیت اجرایی کشور است. نفس مشارکت مردم، قدرت و عظمت برای کشور به وجود می‌آورد و دقت در انتخاب فردی شایسته و توانمند سبب می‌شود، تمام منابع و امکانات، ظرفیت‌ها و توانایی، استعدادها و خلاقیت‌ها در خدمت توسعه و پیشرفت کشور قرار گرفته، امور جامعه تنظیم گشته و مردم از رفاه، امنیت، سلامت و آرامش برخوردار شوند.در ادامه می‌خوانیم: در نظام جمهوری اسلامی ایران انتخاب ملاک‌ها و معیارهای صحیح برای گزینش فرد اصلح رأی سپردن سرنوشت کشور و افراد به او از اهمیت و حساسیت به مراتب بالاتری نسبت به سایر نظام‌های سیاسی برخوردار است. کشور ما امروز در مرکز توجه و حرکت جهانی قرار دارد. ایران امروز به مانند کشتی عظیم در اقیانوس پرتلاطم جهانی در امنیت کامل به سوی مقصد نهایی که همان قله عزت و اقتدار است به سرعت در حرکت است. ۴۵ سال تمام قدرت‌های استکباری عالم دست در دست هم نهاده تا انقلاب را از حرکت بازدارند، اما با هدایت داهیانه مقام معظم رهبری تاکنون ناکام مانده‌اند.
مجمع علما و روحانیون استان سمنان در این بیانیه تأکید کرد: مردم شریف و بصیر و ولایتمدار استان سمنان، در سال ۱۴۰۰ به عشق سردار سلیمانی به سید محرومان شهید سید ابراهیم رئیسی رأی دادید. او عاشقانه شب و روز برای خدمت به شما تلاش کرد و عاشقانه نیز پر کشید و آسمانی شد. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.